eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów › Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do potwierdzania przelewów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 13 Aug 2020 02:49:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Cejrowski obszedł mailem problem konieczności posiadania komórki do
    potwierdzania przelewów
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 22:51:16 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > [Cejrowski boso obszedł pół świata, więc i problem mógł obejść?...]

    Polecam "Piesek Leszek - Głaz" (choć ostatnio jak szukałem to nie było na youtube,
    szkoda, bo przecież są odcinki nr np. 1715) - idealnie pokazuje ideę "obejścia
    problemu".

    > : gdzie jest tzw. "internet" - i jednocześnie nie ma możliwości odbioru SMSa
    >
    > U Trybuna.

    Może zbieg okoliczności, ale podejrzanie sporo wspólnego mają - czyżby nieszczęścia
    chodziły parami (i zawsze pozostaje pytanie, co jest przyczyną, a co skutkiem...)?

    > : przelew on tam-tamem prześle, czy jednak notebooka musi mieć ze sobą
    >
    > Zleca przelew z cudzego komputera, do czego kod otrzymuje
    > na konto w Gmail?... Powraca do domu, zmienia hasło do
    > gmaila i może znów zlecić przelew?...

    Nie tylko do gmaila, ale i do banku hasło powinien zmienić.
    A między zleceniem tego niesamowicie ważnego przelewu (no bo taki musi być, by robić
    go ze środka dżungli, jakby nie można było zaplanować przed wyjazdem) a powrotem do
    domu na koncie mogą dziać się niepojęte rzeczy...

    Aha, już nawet nie będę pytał, czy ten komputer pożycza od amazońskiego indianina...