  • Data: 2017-10-10 18:12:22
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 18:06, j...@j...org pisze:

    > No cóż, życie mniejszości nigdy nie było łatwe.

    Bycie przedsiębiorcą to już jest mniejszość, czy z tego mamy wyciągać
    wniosek, że można tę grupę społeczną zaorać? Co to w ogóle za argument?

    > Są jakieś statystyki które mówią, jaki procent obrotu gospodarczego stanowią weksle
    czy barter?

    Pewnie nie ma, bo nie są to jakieś raportowane czynności. Każde
    ograniczenie aktywności ludzkiej odbija się jednak in minus na
    społeczeństwie i gospodarce.

    --
    Liwiusz