  • Data: 2017-10-10 17:56:34
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 17:51, J.F. pisze:

    > Ale wtedy kontrahent kare zaplaci :-)

    Skup się. Mówimy o działaniu w szarej strefie. Kara za płatność gotówką
    jest tu najmniejszym problemem.

    > Ale to chyba rodzi inne koszty/klopoty.

    To już do przemyślenia w konkretnej sytuacji.

    > Ale w jaki sposob bije ?

    Że nie mogą się rozliczać w wybrany przez siebie sposób
    (gotówka/weksel/barter).

    > Pewnie tak, ale moze jakies przyklady ?

    Chcę zapłacić poprzez potrącenie wierzytelności, albo cesję
    wierzytelności osoby trzeciej, albo weksel, albo indos weksla, albo w
    naturze - nie mogę.

    > No i dlatego tym 99% uczciwych zakaz nie przeszkadza, a komu

    Jakby 99% nie przeszkadzał, to by nie był potrzebny zakaz.

    > przeszkadza, ten ... :-P

    Ten co? Uważasz, że transakcje poza systemem podatkowym, albo wręcz
    czarnorynkowe (np. handel narkotykami, diamentami) odbywa się
    przelewami, bo ustawa nakazuje i JF się cieszy, że tym przebrzydłym
    przestępcom utrudniono życie, bo muszą robić przelewy? Litości...

    --
    Liwiusz