  • Data: 2002-03-01 10:39:02
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a5nl80$lga$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Wiekszosc bankow nie bedzie miala takiego problemu, bo w wiekszosci
    > transakcje kartowe sa ksiegowane z dniem rozliczenia, a nie dokonania
    > transakcji. Ten problem rowniez nie bedzie dotyczyl osob placacych kartami
    > kredytowymi i charge.
    > Wydaje mi sie, ze to moze byc jedynym pozytywnym skutkiem wprowadzenia
    tego
    > podatku ;). IMHO, banki ktore w chwili obecnej ksieguja transakcje z data
    > jej dokonania, zaczna ksiegowac w data rozliczenia :).
    >
    > Maciej

    Maćku chyba czegoś nie rozumiem ... jaki pozytywny skutek masz na myśli ...
    Bo jeśli banki księgują ściągnięcie cash'u z konta z datą rozliczenia
    transakcji np. w dniu T+n (czyli później niż ona nastąpiła) tzn że przez "n"
    dni naliczają nam wyższy podatek (bo stan konta nie uwzględnia wydatków,
    które nastąpiły w ciągu "n" dni). Zatem o jakim pozytywnym skutku piszesz ?
    To chyba negatywny skutek ... Pozdroofka

    Kaśka