  • Data: 2002-03-01 10:24:32
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kasia" <K...@e...pl> writes:

    > Drodzy gupowicze - czy ktoś z Was orientuje się dokładnie w jaki sposób
    > banki będą naliczały podatek od oszczędności spoczywających na naszych
    > kontach ? (...)

    Ja mam wrażenie, że w tym jak to szczegółowo ma wyglądać to się nawet
    same banki tudzież ministerstwo finansów jeszcze nie bardzo
    orientują. I tak obstawiam, że przynajmniej w pierwszych miesiącach
    różne banki mogą się zachowywać ... różnie.

    --
    ( Marcin Kasperski | In any large change, 1/3 will think it is great, 1/3 )
    ( http://www.mk.w.pl | will think it is stupid, and 1/3 will wait (Reed) )