  • Data: 2023-03-26 14:59:21
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 26 marca 2023 o 14:39:48 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Wnioskować o DO można via net -- odebrać w chwil kilka osobiście...
    > Fotkę można strzelić smartfonem -- na WWW podane są para_metry
    > takowej fotografii...

    Przeszłością chyba żyjecie, obywatelu.
    "Dotychczas tak było. Ale teraz mamy komputer."
    Komputer w dowodzie osobistym.
    Do którego trzeba w tajnej wprowadzalni wprowadzić odciski pakców.
    Więc dwie wizyty osobiste znów konieczne - pierwsza na pibranie paluszków, druga
    odbiór.

    No chyba że się pisiorom znów zesrało i wciąż tego nie wprowadzili?

    Inna sprawa, ile dowód może czekać na odbiór.
    Może to nie paczkomat i np. można zamówić przyjeżdżając na Boże Narodzenie, a odebrać
    przyjeżdżając na Wielkanoc?

    Albo nie sępić i zapłacić w ambasadzie.
    Tym bardziej jak mieszkasz w Londynie, no bo z innych miast może być szybciej do PL
    niż do Londynu.
    A np. w takiej Kanadzie...