  • Data: 2023-03-27 10:17:59
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Mar 2023 12:25:25 +0100, WAM wrote:

    > Alior Kantor wyświetla w apce komunikat o przeterminowaniu dowodu.

    A na stronie internetowej?
    Bo apka nie jest obowiązkowa jeszcze ..

    > Popup na cały ekran więc upierdliwy po każdym logowaniu, ale
    > faktycznych konsekwencji brak.

    Na razie ...

    > Zmienilem DO chyba 4 lata temu ale
    > poprzedni wygasł dopiero 2 lata temu i tak od 2 lat mnie atakowali
    > (czyli nie sprawdzają okresowo czy poprzedni jest wciąż aktualny).

    Pozostaje zostac dobrym wisienkowiczem - otworzyc konto, zgarnąc
    nagrody, zamknąc - to DO bedzie w miare aktualny ...

    > Niestety musialem pójść do wpłatooddziału i nie było wyjścia,
    > zaktualizowali w kasie + jeszcze ankieta o "źródle wpływów do naszego
    > banku". Odpowiedź "własny przelew z innego banku" (zgodna z prawdą)
    > nie przeszła, chcieli wiedzieć skąd są środki w tym innym.

    Z przelewu z wlasnego konta :-)

    Tez mnie dopadlo. Zeby tam tylko wiedziec - oni chca udokumentowanego
    zródla..

    O karze dla ING

    J.