  • Data: 2023-03-27 14:39:22
    Temat: Re: Bank i ważność DO
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27 mar 2023 o 10:24, J.F pisze:

    > Poniekąd - rzadom na pewno sie podoba pilnowanie czy obywatele nie
    > maja lewych dochodów i podatki płacą.

    BTC też kon_trollują... ;)

    > Ale z drugiej strony - moze takie czasy, ze tak trzeba - sam widzisz -
    > finsowanie islamskiego terroryzmu, sankcje na Rosjan, bo handel
    > narkotykami to chyba najmniejszy problem :-)

    Należ wprowadzić rządowe dopłaty do piorących środków
    [i zewnętrzy] -- Lovela+... Przy okazji jakieś dopłaty do płukania...

    > Ale moze nie ma problemu otwarcia tysiaca kont i zalatwieniu sprawy
    > drobnymi kwotami ...

    6 pln MBelki było forpocztą...

    > Nowe komputery dają nowe mozliwości :-(

    Chwalę sobie (i niekoniecznie) nowości...
    Dlaczego niekoniecznie? -- nadal nie wszystko mogę
    o_siĘ_gnąć via net&phone... Przynajmniej mogę zapisać
    się do lekarza, podając dostępnego kidziusia... ;)
    Mogę odebrać wyniki badania krwi... Zajrzeć do
    recepty [na sukces?] itp...

    [gdybyż tak kupić ser via net w Lidlu...
    kolanka szwankują -- przepadł rabatny qponik na bieluteńki ser...
    zysk z szwankowania kolan też jest -- przypomniałem sobie
    o bandażowaniu nadgarstków... -- spranymi bandażami sztandarów?...
    muszę uważać -- bezmyślnie/podświadome bandażuję albowiem tak,
    by unieruchomić kończynę w nadgarstku, jako że tak kiedyś
    bandażowałem, gdy do lekarzy było daleko, a jakaś nadgarstkowa
    kość (a jest ich tam sporo) straciła swą ciągłość w wyniku urazu...
    teraz wystarczy efekt ocieplenia...]

    Jak już pisałem [a dziś wysłałem] chcę takiego:
    - coś ;) liczy me zapasy (powiedzmy mleka UHT)
    - i to coś pinguje/skanuje sklepowe ceny
    - im niższe moje stany,
    - tym wyższa cena jest akceptowalna
    ale i
    - niższe zapotrzebowanie
    - jeśli to coś ;) uzna za stosowne, kupi mi ileś
    (być może litrów mleka) na zapas

    - sklep otrzyma zlecenie, więc zapakuje do autonomicznego
    dostawcy (w wypadku mleka -- samochodu; lżejsze produkty
    można przesłać latawcem) żądany towar i wyśle pod wskazany adres...
    świata...

    Ludzie w tym świecie nadzorują... Nawet nie muszą układać zakupowych
    algorytmów (kiedy warto, ile i w jakiej cenie) gdyż lepiej z tym
    poradzi sobie sztuczna inteligencja...

    [zaraz zapytają -- dlaczego nie kupuję tak waluty?...
    i wydedukują, żem głupi... mnie taka dedukcja niepotrzebna...
    wiem bez niej... https://youtu.be/PG7vaVx2La8?t=156]

    Świadomie skasowałem dywiz (zwany łącznikiem) z poniższego/stopicznego
    adresu/urla... ...aby zapobiec błędom powstałym w wyniku nieświadomego
    usunięcia tegoż dywizu... Dopisałem też skróconą formę mojego imienia,
    czyli ene.ct8.pl (https://www.ene.ct8.pl) w urlu... Eksploruję kolejne
    pokłady piekła Mego Diabła... Piekło też jest dla człowieka? Epitafium
    jest bardzo ładnym słowem https://youtu.be/JENxnESv-W4?t=75 epitafium,
    czyli hołd q czci zmarłego, więc niegdyś żywego... Nikt mi nie napisze
    żadnego epitafium... Nikt poza mną?... ;) Kaczmarski pisał epitafia...
    Sobie także napisał... https://youtu.be/t6Hz6oscEPc <-- Boże! Jakie to
    piękne!!! Płakał, prosił Boga, został wysłuchany, lecz nie zdołał owej
    pomocy otrzymać... Prosił Boga -- oczekiwał pomocy Antonio Salieriego,
    zamiast Bożego posłańca, o którego prosił... Piękna prośba -- kiepskie
    zachowanie, czyli złe rozpoznanie -- qui pro quo... Życiowa przestroga
    niesiona zza światów tak zwanych... Nie będziesz mieć innych bogów ani
    przede mną, ani nawet obok mnie! [jesteś Królewskim Elfem -- dzieckiem
    śmierci -- nie będziesz mieć nikogo poza Mną...] Muzyka niesie przekaz
    podobnie jak inne dzieła -- poezja/proza, malarstwo/fotografia, rzeźba
    czy cokolwiek, choćby mowa czy śpiew... Nie jest jej celem zagłuszanie
    ciszy czy sumienia -- przemawia do nas, dlatego warta jest wysłuchania
    z szacunkiem, uwagą... Śmierć tego człowieka (WAmadeuszaM) ostrzega...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel@@eneuel.ct8.pl '.O_'