  • Data: 2022-05-08 20:01:17
    Temat: Re: BFG
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 8 maja 2022 o 18:32:00 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak się nie da zrobić, musieliby się na to zgodzić wierzyciele.
    > Albo np. ten Twój KNF + BFG musieliby ich spłacić.

    A wierzycieli idei spłacił? Z syndykiem się bujają.
    OK, szczegóły do sprawdzenia, opieram się na tym, co piszą w internetach - ale piszą,
    że resolution daje naprawdę wielkie możliwości.
    Płacą za to akcjonariusze i obligotariusze (tak się to pisze?) bankruta - zostaje im
    figa z makiem.
    I na nic się zgadzać nie muszą.
    Znów - przypomnij sobie jak było z ideą.
    Jedyna różnica, że nie było podziału, żubr łyknął wszystkie depozyty oraz kredyty -
    ale te kredyty były chyba znacznie lepsze niż w getoucie (o co nietrudno, lepsze nie
    znaczy dobre).
    Ale z BFG dostali dokapitalizowanie - tylko nie wiem, czy to prezent czy np.
    długoterminowa darmowa pożyczka, ale jednak do zwrotu.