    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aligator zestrzelony Igłą
    Date: Thu, 9 Jun 2022 01:07:54 +0200

    "J.F" z...@4...net

    > Po co - oni juz zacheceni :-)

    Już są zniechęceni i strzelają do Rosji.

    > Teraz pora na sciaganie podatkow :-)

    Teraz pora na ściąganie problemów...

    > No tak prawde mowiac, to my ich traktowalismy tak sobie.

    Niestety... A gdy Ukraińcy odeszli -- Rzeczpospolita umarła...

    > To nie "Zachod tlukl sie o Krym", tylko Anglicy pilnowali rownowagi
    > sił w rejonie. Polityka, ktora im sie od wiekow oplacala :-)

    Owszem. Wówczas należało prowadzić narodowe powstanie.
    Do tego należało wesprzeć Węgrów! (Traugutt ich tłukł)
    https://szkolapodstawowazegartowice.edupage.org/text
    /?text=text/text4&subpage=1

    > Nie wiadomo ilu odjac, bo wolą Rosje ...

    Nadal wolą?

    [JF użył 'ą'?]

    > Trudno powiedziec - jak sie zmobilizuja, to moze mniej.
    > Odkurzą stare fabryki, wstawia nowe maszyny ... i tu sie licza sankcje.

    > Na razie niszczenie sprzętu bojowego idzie im jakby lepiej niz ludzi.

    Na moje oko ukraińskich żołnierzy więcej ginie niż rosyjskich.
    Do tego cywile -- Rosja nie ma cywilnych strat.

    > Chociaz ... cos mi mignelo, ze odkonserwowuja T-62,
    > a wyprodukowali ich 20 tys szt, to moga znalezc pare tys.

    Niestety...

    > To juz nie tylko za granicą bedą gwalcic, ale i w kraju ?

    [JF użył 'ą']

    Jest jakaś różnica?

    > Ale tu luka jest teraz, teraz trzeba kobiety zmobilizowac :-)

    Brak mężczyzn zmobilizuje... ;)

    > Tak jak w Wietnamie? :-(

    Tam istotnie przegrali...

    > Na razie w kazdym badz razie idzie dobrze, ale
    > dluga wojna ma dalekie skutki ekonomiczne :-)

    Ukrainę wesprze Zachód -- oby obficie...
    Naszymi podatkami? -- ale lepiej wspierać niż być mordowanym!

    --