  • Data: 2022-06-10 02:14:24
    Temat: Re: Aligator zestrzelony Igłą
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" e7jz1psimiqz.1tcrg2eejmgqh$....@4...net

    > Nie slyszalem.

    Bo jesteś daleko od nich... Strzelają...

    > A oni do "matuszki Rosji" chcieli od lat, a od 8 wyraźnie.

    Girkin czy tamtejsza ludność?

    > No nie wiem czy to tak mozna okreslic.

    Ukraińcy potrafili walczyć -- gdy przeszli na stronę
    Moskwy, Rzeczpospolita nie miała szans na przetrwanie.

    Nasi przodkowie niepotrzebnie zbudowali sobie
    wrogów w: Brandenburgii, Szewcji, Ukrainie...

    > Ostatnio mi sie zdaza :-)

    zdaża czy zdarza? ;)

    > Tak czy inaczej - po tak niewielkich stratach
    > oba panstwa szybko sie podniosą.

    W 30 lat czy w 30 tygodni?

    > Gorsza dla Ukrainy moze byc utrata emigrantow,
    > jak im sie spodoba za Zachodzie, w tym w Polsce.

    > Duza IMO.

    Ukraińców traktowali jak swoich...

    --