  • Data: 2021-04-11 17:21:25
    Temat: Re: 7% na Oszczędnym w jaszczurzym Millennium...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 11 kwietnia 2021 o 16:08:00 UTC+2 Marek Pudel napisał(a):
    > Skoro mamy tu wspomnień czar, to oto moje znalezisko:
    > https://ibb.co/xm3d4mW
    > (skan reklamy prasowej z okolic początku tego wieku)
    > Aż nie chce się wierzyć, że takie było oprocentowanie zwykłego konta.

    Nie takiego "zwykłego" - wtedy internet czy komórka to nie były rzeczy "zwykłe",
    bankomat też nie aż tak bardzo, i tak samo płacenie kartą.
    Ale w 2003 już się dawało - wtedy wyniosłem się z żubra, bo 0,001% jeszcze zniosłem,
    ale opłaty 3zł już nie - i założyłem mBąk wrzucając list do zwykłej skrzynki...