  • 1. Data: 2021-04-03 23:27:44
    Temat: Re: 7% na Oszczędnym w jaszczurzym Millennium...
    Od: Mr. Złotówa <b...@g...com>

    czwartek, 1 kwietnia 2021 o 02:04:38 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > https://youtu.be/5nZ2YWR4Ego -- ależ to były czasy!!!
    >
    > --
    > _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    > (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    > -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

    Fajne oprocentowanie. I w ogóle fajne były te reklamy.

    Getin 7,8%: https://www.youtube.com/watch?v=gGpIbzQ6sq8

    Alior 7,5%: https://www.youtube.com/watch?v=UaURtHnbArU

    Lepsze niż obecne reklamy o wzdęciach, wrzodach, żylakach itp.

  • 2. Data: 2021-04-11 16:07:59
    Od: Marek Pudel <p...@g...com>

    Skoro mamy tu wspomnień czar, to oto moje znalezisko:
    https://ibb.co/xm3d4mW
    (skan reklamy prasowej z okolic początku tego wieku)
    Aż nie chce się wierzyć, że takie było oprocentowanie zwykłego konta.

  • 3. Data: 2021-04-11 17:21:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 11 kwietnia 2021 o 16:08:00 UTC+2 Marek Pudel napisał(a):
    > Skoro mamy tu wspomnień czar, to oto moje znalezisko:
    > https://ibb.co/xm3d4mW
    > (skan reklamy prasowej z okolic początku tego wieku)
    > Aż nie chce się wierzyć, że takie było oprocentowanie zwykłego konta.

    Nie takiego "zwykłego" - wtedy internet czy komórka to nie były rzeczy "zwykłe",
    bankomat też nie aż tak bardzo, i tak samo płacenie kartą.
    Ale w 2003 już się dawało - wtedy wyniosłem się z żubra, bo 0,001% jeszcze zniosłem,
    ale opłaty 3zł już nie - i założyłem mBąk wrzucając list do zwykłej skrzynki...

  • 4. Data: 2021-04-11 20:59:50
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 11 kwi 2021 o 16:07, Marek Pudel pisze:

    > Skoro mamy tu wspomnień czar, to oto moje znalezisko:
    > https://ibb.co/xm3d4mW
    > (skan reklamy prasowej z okolic początku tego wieku)

    Wiek XXI rozpoczyna się styczniem 2000 roku czy 2001?

    > Aż nie chce się wierzyć, że takie było oprocentowanie zwykłego konta.

    Początek XXI wieku to chyba także szybki wzrost cen nieruchomości...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 5. Data: 2021-04-12 11:59:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 11 kwietnia 2021 o 20:59:53 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Wiek XXI rozpoczyna się styczniem 2000 roku czy 2001?

    Tym drugim.
    Równie ciekawe pytanie to to, od kiedy rok rozpoczyna się w styczniu, a nie w marcu -
    nie znalazłem na to odpowiedzi.

    > Początek XXI wieku to chyba także szybki wzrost cen nieruchomości...

    Było o "okolicach początku wieku". To może być nawet +-5 lat ;>
    Bo te rewelacyjne % w mBąku to raczej z samego startu działalności w 2000 - czyli
    jeszcze w XX wieku ;>
    I raczej nie ceny nieruchomości na to wpływały, a inflacja - wg wiki:
    2000 10,1%
    2001 5,5%
    2002 1,9%
    2003 0,8%
    więc ja już takiego super % nie pamiętam, bo zakładałem w 2003 dopiero.
    Za to pamiętam, że eMax zaraz padł na pysk (swoją drogą ciekawe komu się chciało
    przelewać na eMax na początku mBąka, gdy różnica wynosiła 1pp przy 15%?) i
    wprowadzili eMax+ z tylko jedną darmową wypłatą w miesiącu - bo "lokaty a vista"
    przestały działać.
    Zaś skok cen nieruchomości to okolice wejścia do UE w 2004, co zbiegło się z
    początkiem bańki oraz rozkwitem kredytów frankowych - i trwało to aż padło na pysk w
    2008.
    Pamiętam dobrze, bo moja norka gdy podpisywałem umowę przedwstępna w czerwcu 2003
    kosztowała 3570/m^2 (a w tym samym J@ można było kupić wtedy gotowe - tylko że na
    Targówku, a nie na Mokotowie przy wyjściu z metra - za 2800/m^2) - a wtedy nie było
    nawet mowy o dziurze w ziemi, nawet działki nie kupili jeszcze.
    A jak zaczęli budowę, chyba rok później (odebrałem w lato 2007 bodajże), jeszcze na
    wciąż cudzej działce, to już było po ponad 6k/m^2 - miałem farta, że umowy ze mną nie
    zerwali.