  • Data: 2003-12-07 20:56:16
    Temat: Re: 50 tyś w co ...
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bqvtqm$1ip$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > czesc Robert!
    > argumenty, prosze o argumenty.

    Wybacz, ale nie podejme z Toba dyskusji, bo:
    1. nie masz odpowiedniej wiedzy specjalistycznej
    2. NTG
    3. nie mam tyle czasu, aby wszystko od podstaw wykladac
    4. zranilem sie w reke i nie moge duzo pisac

    Pozostaje Ci wiec albo uwierzyc mi na slowo, ze sie tarzamy po ziemi albo
    nie :)

    Jedno bardzo bledne zalozenie w Twojej argumentacji: wydajesz sie utozsamiac
    informacje z jakiegos slownika j. polskiego (stary Szymczak w dodatku, ale
    to nie ma znaczenia) z j. polskim. By Ci uswiadomic absurdalnosc tego:
    znakomita wiekszosc jezykow nie posiada zadnych drukowanych slownikow -
    musialbys utrzymywac, ze jezyki te nie istnieja.

    Niedawno pisalem przystepnie o relacji slownik <-> jezyk na Forum mBanku,
    jesli Cie to interesuje.

    Na tym koncze i pozdrawiam jezykoznawczo.

    --
    Robert