  • Data: 2003-12-08 13:14:27
    Temat: Re: 50 tyś w co ...
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! czesc!

    > Wybacz, ale nie podejme z Toba dyskusji, bo:
    > 1. nie masz odpowiedniej wiedzy specjalistycznej

    jak wszyscy widza Ty podpierasz sie wylacznie wiedza fachowa, argumentujesz
    i podajesz zrodla ;)))

    > 2. NTG

    tys. jest skrotem od tysiac. na temat grupy! zobacz moj post nizej,
    odpisales na post blednie wyslany, za chwilke sie poprawilem i przytoczylem
    ponownie uzasadnienia.

    > 3. nie mam tyle czasu, aby wszystko od podstaw wykladac
    > 4. zranilem sie w reke i nie moge duzo pisac

    Buhaha. prosba o argumenty widze przerosla mozliwosci. duzo zdrowia dla
    Twojej reki ;) (zlej baletnicy... ;)))
    a jak... nie potrafisz - nie pchaj sie na afisz! ;)

    > Jedno bardzo bledne zalozenie w Twojej argumentacji: wydajesz sie
    utozsamiac
    > informacje z jakiegos slownika j. polskiego (stary Szymczak w dodatku, ale
    > to nie ma znaczenia) z j. polskim.

    blad - nie powoluje sie na Szymczaka. sprawdz posty. zaczynasz fantazjowac.

    > By Ci uswiadomic absurdalnosc tego:
    > znakomita wiekszosc jezykow nie posiada zadnych drukowanych slownikow -
    > musialbys utrzymywac, ze jezyki te nie istnieja.

    tak, a te co leza w bibliotekach i czyteniach to dziela szalencow i
    heretykow
    za to co napisales teraz i calosc dyskusji przynaje Ci tytul Leppera
    Filologii Polskiej

    pozdrawiam
    zbyszko janke