  • 1. Data: 2006-01-30 18:50:34
    Temat: Pytanie o płace w Eurobanku jako konsultant tel. ?
    Od: "Maciek" <a...@v...pl>

    Wiecie może ile zarabia konsultant telefoniczny w Eurobanku albo w podobnej
    instytucji jak bank Eurobank ? Jestem studentem i myślę o jakiejś dorywczej
    pracy albo o otwarciu własnego biznesu - macie jakieś pomysły ?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2006-01-30 20:04:24
    Od: bob <b...@1...xx>

    Maciek napisał:

> [...]
    > instytucji jak bank Eurobank ? Jestem studentem i myślę o jakiejś dorywczej
    > pracy albo o otwarciu własnego biznesu - macie jakieś pomysły ?

    hm ... własny biznes ... a masz wolne ze 100 tysięcy złotówek ... ?

  • 3. Data: 2006-01-30 22:27:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bob <b...@1...xx> wrote:
    > hm ... własny biznes ... a masz wolne ze 100 tysięcy złotówek ... ?

    eeej - bez przesady!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-01-31 01:07:57
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "bob" <b...@1...xx> napisał w wiadomości

    > hm ... własny biznes ... a masz wolne ze 100 tysięcy złotówek ... ?

    Wystarczy duzo mniej zlotowek i glowa na karku!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-01-31 07:27:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wiecie może ile zarabia konsultant telefoniczny w Eurobanku albo w podobnej
    > instytucji jak bank Eurobank ?
    pl.praca.dyskusje
    > Jestem studentem i myślę o jakiejś dorywczej
    > pracy albo o otwarciu własnego biznesu - macie jakieś pomysły ?
    Wlasny biznes to pl.biznes

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-02-03 17:35:40
    Od: "Farfotzel" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

    > Wiecie może ile zarabia konsultant telefoniczny w Eurobanku albo w
    > podobnej instytucji jak bank Eurobank ?

    Może odpowiem zbyt ogólnie i nie w imieniu wszystkich a nawet znacznej
    mniejszości ale "Wiemy" :)

    > Jestem studentem i myślę o jakiejś dorywczej pracy....

    No to zapraszam na rekrutacje