  • 1. Data: 2006-01-30 10:50:36
    Temat: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    A wiec znalazl sie sposob aby wycisnac dodatkowa kase z narodu poprzez
    budzet Panstwa do kieszeni bankow....

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,31370
    47.html

  • 2. Data: 2006-01-30 12:24:45
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > A wiec znalazl sie sposob aby wycisnac dodatkowa kase z narodu poprzez
    > budzet Panstwa do kieszeni bankow....

    narazie znalezli nowe wydatki z budzetu ale nie mowia skad wezma na to kase -
    moze podniosa vat w budownictwie? np na 44% ;-)

  • 3. Data: 2006-01-30 20:48:31
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:50:36 +0100, xviper napisał(a):

    > A wiec znalazl sie sposob aby wycisnac dodatkowa kase z narodu poprzez
    > budzet Panstwa do kieszeni bankow....
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,31370
    47.html

    obawiam się ze zarządy banków raczej nie gustują w kawalerkach 50 m^2 i nie
    skorzystają.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-01-30 21:11:42
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    >A wiec znalazl sie sposob aby wycisnac dodatkowa kase z narodu poprzez
    > budzet Panstwa do kieszeni bankow....

    Najwieksza kasa do banku z budgetu idzie przez... emerytow! Bo ich
    ubezwlasnowolnili poprzez obowiazkowe przelewanie emerytury na konta...
    oczywiscie platne konta.... oczywiscie byle gowniana operacja na
    koncie...oplata... to sie nazywa lobby!
    Kazdy emeryt, rencista by dostac swoja emeryture/rente musi za nia
    zaplacic..komu? Ano bankowi! Jednym slowem niezly zyd to wymyslil...

  • 5. Data: 2006-01-31 09:38:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:50:36 +0100, xviper napisał(a):
    > A wiec znalazl sie sposob aby wycisnac dodatkowa kase z narodu poprzez
> [...]

    Co za debile w tym rządzie... Wpakowanie w cholerę pieniędzy tylko po to,
    żeby mieszkania podrożały! Niech ich wszystkich szlag :( Mam nadzieję że nie
    uda im się przeforsować tak idiotycznej "pomocy"...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2006-01-31 09:52:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    l.b <p...@p...com> wrote:
    > Kazdy emeryt, rencista by dostac swoja emeryture/rente musi za nia
    > zaplacic..komu? Ano bankowi! Jednym slowem niezly zyd to wymyslil...

    Oj chyba nie masz racji, ze kazdy. Mozesz przytoczyc jakis material na ten
    temat? Bo z tego co ja pamietam to tylko 1/3 emerytow/rencistow ma rachunek
    w banku - ale moze sie myle - dlatego chetnie zobacze ten nakaz z ZUSu - ze
    przelewaja tylko na rachunek bankowy/

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 7. Data: 2006-01-31 10:17:47
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu l.b porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > ubezwlasnowolnili poprzez obowiazkowe przelewanie emerytury na konta...
    > oczywiscie platne konta.... oczywiscie byle gowniana operacja na
    Rozejrzyj sie wokolo, poszukaj porzadnej sciany, rozpedz sie i walnij w nia.
    1) Nie ma obowiazku przelewania emerytury na konto. Znam kilku emerytow
    ktorym caly czas listonosz przynosi konto
    2) Wez pod uwage fakt ze istnieja konta bankowe za prowadzenie ktorych
    sie nic nie placi
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-01-31 12:32:34
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości

    47.html

    > obawiam się ze zarządy banków raczej nie gustują w kawalerkach 50 m^2 i
    > nie
    > skorzystają.

    ale gustuja w kredytach 3000x50m2... Zwkaszcza jesli odsetki od nich beda
    placili podatnicy... Ciekawe czy bedzie jakis zakaz podnoszenia
    oprocentowania kredytow bo prawdopodobnie tak to sie skonczy...?

  • 9. Data: 2006-01-31 20:48:03
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 13:32:34 +0100, xviper napisał(a):

    > ale gustuja w kredytach 3000x50m2... Zwkaszcza jesli odsetki od nich beda
    > placili podatnicy... Ciekawe czy bedzie jakis zakaz podnoszenia
    > oprocentowania kredytow bo prawdopodobnie tak to sie skonczy...?

    od 18 lutego wchodzi z tym że dotychczasowe oprocentowanie kredytów
    mieszkaniowych nie dosięga połowy limitu ustawowego wiec proponuje mniej
    moherowej prasy bo nasiąkasz łatwo jak gąbka.

    --
    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2006-01-31 22:46:44
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > 1) Nie ma obowiazku przelewania emerytury na konto. Znam kilku emerytow
    > ktorym caly czas listonosz przynosi konto

    Wiec naprawde sie rozejrzyj i przepatrz ZUS-y w Polsce!

    > 2) Wez pod uwage fakt ze istnieja konta bankowe za prowadzenie ktorych sie
    > nic nie placi

    Serio?! Nreszcie! W jakim banku?! Chetnie zaloze sobie tam rachunek....