  • 1. Data: 2006-01-30 18:38:15
    Temat: Open Finacce
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

    Witam wszystkich
    i do razu pytam czy macie jakieś doświadczenie z tym bankiem
    może już ktoś korzysta z ich usług
    co sądzicie o ich ofercie szczególnie jestem ciekaw Waszego zdania
    o ofercie open finance - kredyt konsolidacyjnym

    http://www.open.pl/of/index.jsp?place=Menu3&news_cat
    _id=32&layout=4

    będę wdzięczny za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2006-01-30 21:11:41
    Temat: Re: Open Finacce
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    szczepan napisał(a):
    > Witam wszystkich
    > i do razu pytam czy macie jakieś doświadczenie z tym bankiem
    > może już ktoś korzysta z ich usług
    (..)

    OP to doradcy finansowi a nie bank;

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    -----------

  • 3. Data: 2006-01-30 21:38:25
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > co sądzicie o ich ofercie szczególnie jestem ciekaw Waszego zdania
    > o ofercie open finance - kredyt konsolidacyjnym

    To właśnei jest przez of - http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=40344908

  • 4. Data: 2006-01-31 19:25:46
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

    > OP to doradcy finansowi a nie bank;
    >
    > Ok Open Finance to istotnie doradcy finansowi
    ciekawi mnie czy ktoś z Was miał jakieś doswiadczenia
    z tymi doradcami, co o nich sądzi, na ile pomogli,
    czy faktycznie sa tak skuteczni jak się reklamują.

    No wogóle jestem ciekaw opini osób ktore korzystały z doradctwa tej
    organizacji

  • 5. Data: 2006-02-01 23:31:10
    Temat: Re: Open Finance
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@o...pl>

    szczepan wrote:

    > No wogóle jestem ciekaw opini osób ktore korzystały z doradctwa tej
    > organizacji

    Ja byłem u nich na rozmowie na początku stycznia w oddziale w Krakowie
    na ul. Krowoderskiej (róg z Alejami). Miałem nieszczęście trafić na
    dopiero co zatrudnionego doradcę (tak się domyślam, bo nie miał własnych
    wizytówek).

    Umówiłem się z nim na dalszy kontakt mailowy. Po tygodniu czekania
    wysłałem maila z zapytaniem do oddziału co jest grane (może go zwolnili
    i nie przekazał "mojej sprawy" nikomu). Mail zignorowali.

    Po kolejnym tygodniu "naskarżyłem" do centrali. Przeprosili. Doradca się
    odezwał. Podobno kłopoty techniczne.

    Otrzymałem od niego ofertę, ale roiło się w niej od błędów lub celowych
    pomyłek, np. ubezpieczenie pomostowe 4,7% podczas gdy normalnie zawsze
    jest około 1%, LIBOR 6M wzięli jakiś sprzed paru miesięcy żeby zbić "na
    oko" oprocentowanie. "Zapomnieli" podać informację o spreadzie, koszcie
    "administracji rachunkiem". Ubezpieczenie niskiego wkładu własnego też
    jakieś z kosmosu (13%).

    Na moje maila doradca odpowiadał z wielodniowym opóźnieniem, często
    wybiórczo traktując pytania, np. na 5 zadanych odpowiadał tylko na 3.

    Właśnie minął miesiąc od pierwszego kontaktu i do tej pory nie
    powiedział mi jaka jest moja dokładna zdolność kredytowa - choć proszę o
    to prawie w każdym mailu. Listę niezbędnych dokumentów i wzorcową umowę
    dostałem dopiero wczoraj, choć również prosiłem o nią od dawna.

    Nie winię mojego doradcy - winię jego przełożonych. Celowe działanie,
    albo nieudolność - nie przeszkolili pracownika, nie zapewnili mu
    odpowiedniej ilości czasu na obsługę klientów "zdalnych".

    Generalnie w skali od 1-10 daję im 2 - czyli nie polecam - w moim
    przypadku jak na razie strata czasu i nerwów żeby wyciągnąć od nich
    jakieś konkrety. Dotyczy oddziału w Krakowie przy ul. Krowoderskiej.

    Na szczęście na sobotę jestem umówiony z Expanderem - mam nadzieję, że
    oni będą skuteczniejsi, bo inaczej to dalej się będę męczył z Open
    Finance, aż do śmierci ;)

    http://members.lycos.co.uk/mj78/

  • 6. Data: 2006-02-02 19:38:03
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

> [...]
    > będą skuteczniejsi, bo inaczej to dalej się będę męczył z Open Finance, aż

    Dzięki za informacje ja zostałem zaproszony na rozmowę we wtorek
    teraz będę wiedział na co zwracać baczniejszą uwagę
    a swoją drogą ciekawe jak Open Finance działa w Poznaniu
    będę mógł się o tym przekonać właśnie we wtorek

    PS.
    Skorzystałem z zaproszenia i obejrzałem fotografie
    całkiem spory dorobek wakacyjny

  • 7. Data: 2006-02-03 06:51:32
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    szczepan napisał(a):

> [...]
    > a swoją drogą ciekawe jak Open Finance działa w Poznaniu
    > będę mógł się o tym przekonać właśnie we wtorek

    opisz swoje wrażenia, bo znajoma tez się wybiera do OF w Poznaniu i
    chętnie się zapozna z tym.
    Pozdrawiam
    A.