  • 1. Data: 2006-01-30 14:17:18
    Temat: Zalozenie konta przez NET w USA
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Cze
    Nie moge znalezc a wiem ze to bylo. Jest taki polski bank w NY, ktos pamieta
    nazwe ?
    Poza tym , dzis rozmawialem z gostkiem z PKO troche na tematy odnosnie
    zamkniecia BidPaya i moich problemow z PayPalem. Stwierdzil ze wiekszosc
    duzych bankow tym bardziej w USA powinny umozliwiac zalozenie konta np.
    Polakowi przez net. Oczywiscie trzeba by biegac po ambasadzie itp, ale to i
    tak tansze niz wyjazd do USA.

    ewentualnie, zeby poslali dokumenty na czyis adres, ze niby tam mieszkam a
    ten ktos by mi podeslal dokumenty do podpisania itp.

    Co wy na to ? I potem na takie konto PayPal ?

  • 2. Data: 2006-01-30 14:37:26
    Temat: Re: Zalozenie konta przez NET w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <drl75v$sdm$1@atlantis.news.tpi.pl>, k...@a...net.pl
    says...
> [...]
    >
    > ewentualnie, zeby poslali dokumenty na czyis adres, ze niby tam mieszkam a
    > ten ktos by mi podeslal dokumenty do podpisania itp.

    http://www.chase.com/ccp/index.jsp?
    pg_name=ccpmapp/individuals/international/page/inter
    national_banking

  • 3. Data: 2006-01-30 14:38:16
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    >
    > ewentualnie, zeby poslali dokumenty na czyis adres, ze niby tam mieszkam a
    > ten ktos by mi podeslal dokumenty do podpisania itp.

    https://www.wellsfargo.com/inatl/consumer_services/p
    ersonal_banking.jhtm