  • 1. Data: 2006-01-30 10:18:59
    Temat: Żałoba narodowa - jak się zachowują banki
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Na chwilę obecną banki które wprowadziły zmiany w layout'cie w związku z
    żałobą to: BGŻ, Deutsche Bank PBC, BOŚ, Getin Bank, ING, Invest-Bank,
    Kredyt Bank.

    I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -
    webdesignerów śpi jeszcze? :/
    Przemek

  • 2. Data: 2006-01-30 10:31:17
    Temat: Re: Żałoba narodowa - jak się zachowują banki
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -
    > webdesignerów śpi jeszcze? :/
    > --

    Myślę ze to przesada.
    Żałobę nosi się w sercu, a nie na pokaz.

    tadek

  • 3. Data: 2006-01-30 10:35:36
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Na chwilę obecną banki które wprowadziły zmiany w layout'cie w związku z
    > żałobą to: BGŻ, Deutsche Bank PBC, BOŚ, Getin Bank, ING, Invest-Bank,
    > Kredyt Bank.

    jak pamietamy, drobne zmiany typu dodanie bannera "internetowy do potegi enter"
    rozlozylo inteligo na 2 miesiace - co moglo by sie stac gdyby wpadli (w tym
    banku) na pomysl przygotowania (a co gorsza wdrozenia) wersji "zaloba
    narodowa"... milion klientow mialo by zalobe polaczona ze stresem

  • 4. Data: 2006-01-30 10:50:02
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    turkisz napisał(a):

    > Myślę ze to przesada.
    > Żałobę nosi się w sercu, a nie na pokaz.
    >
    > tadek

    Jasne, ale są też oznaki żałoby.

    Wg Ciebie nie powinno być flag opuszczonych do połowy z kirami?

    Przemek

  • 5. Data: 2006-01-30 10:57:56
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Wg Ciebie nie powinno być flag opuszczonych do połowy z kirami?

    Ależ one sa opuszczone, nie ma koncertów itp.
    Natomiast przenoszenie tego na systemy biznesowe uważam za przesadę, choć
    rozumiem że ktoś może oczekiwać czegoś innego.

    pozdr

    tadek

  • 6. Data: 2006-01-30 11:12:33
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Banki powinny mieć przygotowane z góry scenariusze na sytuacje kryzysowe.
    Prawdziwa załoba to jest teraz w TU...
    JaC

  • 7. Data: 2006-01-30 12:38:44
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:18:59 +0100, osobnik Przemek naskrobał co
    następuje:

    mBank już ma

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 8. Data: 2006-01-30 12:51:37
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    turkisz napisał(a):

    > Ależ one sa opuszczone, nie ma koncertów itp.

    Ale ja się nie pytałem czy są bo wiem, pytałem się czy nie powinny wg
    Ciebie?

    Przemek

  • 9. Data: 2006-01-30 12:54:21
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Danny napisał(a):
    > Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:18:59 +0100, osobnik Przemek naskrobał co
    > następuje:

    > mBank już ma

    Fortis też.

    Przemek

  • 10. Data: 2006-01-30 13:03:33
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Danny wrote:
    > Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:18:59 +0100, osobnik Przemek naskrobał co
    > następuje:

    > mBank już ma

    To żeby lista była pełna:
    Bank Pocztowy