  • 11. Data: 2005-04-26 18:57:50
    Temat: Re: Przelew po zamknieciu rachunku w VW
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 25 Apr 2005 19:58:53 +0200, "hmm" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja wysłalem 14.04 poleconym i do teraz nie mam zamknietego rachunku :((
    >List zawieral token a karta zastrzezona 10.04
    Ja karty w ogole nie zastrzeglem. Ale przypomniales mi ze mam ja wyjac
    z portfela :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 12. Data: 2005-04-27 06:20:26
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    wrote:

    >Ja wysłalem 14.04 poleconym i do teraz nie mam zamknietego rachunku :((
    >List zawieral token a karta zastrzezona 10.04
    U mnie dokładnie to samo, ciągle czekam na przlew (ze 40 groszy
    może?).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 13. Data: 2005-04-27 07:07:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    WAM napisał(a):

    > Zdawalo mi sie ze ktos pisal, ze po zamknieciu rachunku w VW dostal
    > przelew na wskazany rachunek o tresci ~"zamkniecie rachunku".
    > Ja dostalem tresc "a.w.u. 11402004 ELX".

    A ja stwierdzam ciekawy objaw próby zalogowania się do IVRu na zamknięty
    rachunek. Cisza. Ile chcemy kompletnej ciszy. I ten bank chce oszczędzać?

  • 14. Data: 2005-04-28 11:56:27
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    I już jest ;)

    Dziś pierwszym Elixirem przyszła kasiorka.
    Wypowiedzenie wysłane 15.04.2005, dziś 28.04.2005 przyszedł przelew,
    także w ciągu 13 dni im się udało.

    Tytuł: "środki z likwidacji rachunku"

    I to koniec przygody z VWbankiem ;(.

    pzdr,