  • 1. Data: 2005-04-25 13:59:18
    Temat: Raiffeisen on-line zmienił się na gorsze
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zmieniono serwis www.
    Ewentualnie zmieniają i miałem do czynienia z półproduktem.
    Nie wiem jak to odczują posiadacze kont, ale dla posiadacza kk serwis
    stał się całkowicie nieprzydatny. Dotychczas można było sobie obejrzeć
    zarówno obciążenia karty jak i obciążenia konta karty. Teraz obciążenia
    konta karty są nieobecne, w efekcie można jedynie oglądać słupki liczb w
    żaden sensowny sposób nie zbilansowanych. Nie ma żadnej możliwości
    ocenienia wydatków dokonywanych przez posiadacza karty dodatkowej (były
    w historii rachunku, raz na miesiąc).
    Serwis się muli.
    Próba wejścia w szczegóły (termin spłaty, obciążenie) zwraca błąd systemowy.
    Może ktoś wie czy wlazłem w toto w trakcie przeróbek (ok, poczekam), czy
    tak ma być (czem prędzej ucieknę, bo nie zamierzam wydzwaniać do nich za
    każdym razem jak przyjdzie mi ochota coś sprawdzić).
    Panna w Centrum telefonicznym (do którego trudno bardzo się dodzwonić)
    nic nie wie, dobrze, że umiała przyjąć reklamację
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 2. Data: 2005-04-25 16:42:16
    Temat: Re: Raiffeisen on-line zmienił się na gorsze
    Od: Pies Pankracy <p...@b...pl>

    Potwierdzam też tak mam.
    Już martwiłem się że to tylko u mnie coś nawaliło. U mnie stan
    obciążenia karty kredytowej jest wzięty z kosmosu. Jeszcze w sobotę było
    OK, ale dzisiaj stan obciążenia KK o ponad 1000 zł większy, mimo że nie
    robiłem żadnych transakcji (karty też mi nie skradziono).

  • 3. Data: 2005-04-25 20:37:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 25 Apr 2005 18:42:16 +0200, Pies Pankracy <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >OK, ale dzisiaj stan obciążenia KK o ponad 1000 zł większy, mimo że nie
    >robiłem żadnych transakcji (karty też mi nie skradziono).

    heh, najwyrazniej biora przyklad z BPH... tam tez czesto dane sa z
    kosmosu.
    drugi dowod nasladownictwa - nie dosc, ze nie zrobia nic lepiej, to
    jeszcze spier... to co juz bylo.
    ja tez bym sobie sprawdzil zadluzenie z kosmosu, ale mam blad
    systemowy.

    G.

  • 4. Data: 2005-04-26 07:30:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > jeszcze spier... to co juz bylo.
    > ja tez bym sobie sprawdzil zadluzenie z kosmosu, ale mam blad

    Cholera, a ja uciekłem z KK z BPH do Raifeissena. To znaczy jeszcze do końca
    maja mam Galerię Mokotów ale nie korzystam, bo na www nigdy nie było
    aktualnych danych. A tu w rafim też od pewnego czasu jest straszny bałagan.

  • 5. Data: 2005-04-26 07:44:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > aktualnych danych. A tu w rafim też od pewnego czasu jest straszny bałagan.

    a ja lubie dzwonic i im zawracac dupe, niech sie mecza :)

    btw, wczoraj po raz pierwszy dostalem w jednej kopercie wyciagi
    ze wszystkich prowadzonych rachunkow i KK. Wczesniej przychodzily
    oddzielnie i w innym terminie :> Oszczednosci? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-26 10:10:34
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Wczesniej przychodzily
    > oddzielnie i w innym terminie :> Oszczednosci? :>

    Pisali o tym na wyciągach kilka miesięcy temu (może w lutym).

  • 7. Data: 2005-04-26 21:10:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Pisali o tym na wyciągach kilka miesięcy temu (może w lutym).

    No prosze, ich wyciagi zasadniczo koncza od razu w niszczarce,
    kontroluje ich na biezaco :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-04-27 17:17:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "rezist.com"

    > No prosze, ich wyciagi zasadniczo koncza od razu w niszczarce,
    > kontroluje ich na biezaco :)

    ja tez mam RB do kontroli - na podglad (bez prawa robienia operacji)
    a wyciag jest tylko do sprawdzenia czasem tytulu operacji bo w
    internecie
    jakos nie da sie tego pokazac :-)))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-04-27 18:29:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Apr 2005 19:17:52 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >ja tez mam RB do kontroli - na podglad (bez prawa robienia operacji)
    >a wyciag jest tylko do sprawdzenia czasem tytulu operacji bo w
    >internecie
    >jakos nie da sie tego pokazac :-)))

    No, przekracza to mozliwosci Raiffeisen Banku. Na pocieszenie
    pozostaje fakt, ze nie oglaszaja, iz sa "liderem bankowosci
    internetowej" :DDD

    G.