  • 11. Data: 2006-08-18 04:49:06
    Temat: Re: Porada z 2 KK zrobic 1 KK...
    Od: "August" <n...@p...pl>

    news:slrnee4ahu.ac6.samotnik@samotnik.local...

    > A jak tam z podglądem i obsługą tego przez Internet?

    Nie wiem, dziś będę aktywował, bo wcześniej nie była mi ta KK potrzebna.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 12. Data: 2006-08-18 07:11:22
    Od: "Slawek Chudy" <u...@g...pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > podwyższenie limitu na podstawie dobrej historii rachunku. Jeśli Ci
    > podniosą, to jesteś w domu, bo albo zostaniesz w BPH rezygnując z Fortis,
    > albo przed upływem roku roku złóż wniosek o wydanie karty na podstawie
    > wyciągów w innym banku, ale będziesz juz miał lepsze warunki wejściowe i
    być
    > może urwiesz następne parę groszy limitu w promocji jako nowy klient.
    >
    > Miłego dnia
    > Tomek
    > Dziekuje za rady :) a co do BPH to narazie telefonicznie sie pytalem i
    babka mi gadala ze im przykro ale beda zaswiadczen wymagali-taki maja
    regulamin :/ - ale to bezsensu :( ale zrobie tak jak pojde do bankow najpierw
    BPH a potem Fortisu i postawie ich pod sciana albo zrobia przeniesienie i
    zsumuja limit albo zrobie Pa-Pa ;) ciekawe czy Fortis lub Bph chca stracic
    dobrego choc maluczkiego klienta ? na rzecz bezsensownych procedur ... Hmm

  • 13. Data: 2006-08-18 07:27:01
    Od: "FW" <f...@g...pl>

> [...]

    > podnieśli limit bez szczypania się. Jeśli BPH ma taką opcję, złóż wniosek o
    > podwyższenie limitu na podstawie dobrej historii rachunku.

    Zapomnij o BPH.

    Karta zawsze spłacana w terminie i w całości.
    Bywało, że za w danym miesiącu spłacałem kartę prawie w całości i ponownie
    płaciłem sporo kartą (próbowałem, czy sprzedawca zaproponuje rabat, bym nie
    płacił kartą, a gotówką - nie zgodził się na rabat).
    Żadnych dziwnych obciążeń w BIIK typu kredyt hipoteczny itp (mieszkanie dawno
    spłacone), itp.

    Sądziłem, że podniesienie limitu będzie formalnością.
    Myliłem się. BPH wymaga ponownego przejścia całej procedury papierkowej,
    weryfikacji dochodów, itd.

  • 14. Data: 2006-08-18 10:11:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "FW" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ec3q45$7am$1@inews.gazeta.pl...

    > Sądziłem, że podniesienie limitu będzie formalnością.
    > Myliłem się. BPH wymaga ponownego przejścia całej procedury
    > papierkowej,
    > weryfikacji dochodów, itd.

    W BPH tak sie stalo chyba na skutek tego zblizajacego sie ich
    przejecia. Wczesniej bylo w miare okej, np. ja do istniejacej
    karty w BPH dolaczylem sobie limity dwoch innych nie muszac
    likwidowac tych poprzednich, oczywiscie bez zadnych swistkow.

    Niedawno zapytalem o ponowny taki manewr i nie bylo to juz
    mozliwe. Musialem otworzyc druga karte.

    marekz