  • 1. Data: 2006-08-15 06:57:56
    Temat: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    witam,

    proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    oczywiście została z miejsca zastrzeżona. No i właśnie z powodu
    niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia karty
    złożyłem reklamację.

    dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    salvado

  • 2. Data: 2006-10-07 07:08:15
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "salvado" <j...@g...pl> wrote in message
    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    Niczego.