eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › MultiBank - reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-08-15 06:58:55
    Temat: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    witam,

    proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    karty złożyłem reklamację.

    dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    salvado

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1