  • 1. Data: 2005-10-20 17:27:33
    Temat: Poniedzialkowa reklama PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Do obejrzenia :) (od tego poniedzialku pojawi sie w TV)
    http://wdc.prnews.pl/download/profesor.wmv

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 2. Data: 2005-10-20 17:35:48
    Temat: Re: Poniedzialkowa reklama PKO BP
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-20 19:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michał 'Amra' Macierzyński, gdy pisał(a):
    > Do obejrzenia :) (od tego poniedzialku pojawi sie w TV)
    > http://wdc.prnews.pl/download/profesor.wmv

    A już myślałem, że ten bank nie może mnie bardziej odstraszyć...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-10-20 17:36:48
    Od: "ivvet" <i...@o...pl>

    Dzieci raczej trzeba od telewizora zabierać.
    Brrrrrrrrrrrrrr...paskudztwo.

    Ivvet

  • 4. Data: 2005-10-20 18:40:16
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > A już myślałem, że ten bank nie może mnie bardziej odstraszyć...

    A mi się podoba - reklama, nie bank.

    Dawid

  • 5. Data: 2005-10-20 18:57:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > 2005-10-20 19:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Michał 'Amra' Macierzyński, gdy pisał(a):

    Jestem w stanie zrozumiec idiote z agencji reklamowej, który to paskudztwo
    wymyslil. Ale nie jestem w stanie zrozumiec, jaki idiota w PKO BP taka
    'reklame' zaakceptowal do emisji.
    Klientom PKO BP wspólczuje. Ich bank bedzie od tej pory wykorzystywany do
    straszenia niegrzecznych dzieci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-10-21 12:22:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 20 Oct 2005 19:27:33 +0200, w <dj8k3r$ed3$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Do obejrzenia :) (od tego poniedzialku pojawi sie w TV)
    > http://wdc.prnews.pl/download/profesor.wmv

    Wmv? A fuj!! ;p

  • 7. Data: 2005-10-21 14:04:46
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > 'reklame' zaakceptowal do emisji.
    > Klientom PKO BP wspólczuje. Ich bank bedzie od tej pory wykorzystywany do

    To ja, dla odmiany, pochwalę - tym razem animacja jest w porządku, montaż i
    dźwięk takoż, dialogi jak najbardziej, bardzo dobry slogan. A że nikt w
    banku nie pomyślał, że dzieciarnia mordująca trolle w komputerach nie ma po
    co chodzić do banku? Pewnie się jakiemuś pacanowi zdawało, że zdołają coś
    przemycić, panie, podprogowo i w ogóle, czym Jaś skorupce za młodu, tym go
    na starość potrąci itd. Jednym słowem - totalna pomyłka, ale za to jaka
    kosztowna! Forsa w błoto. I to w dodatku - również moja. "Bo ja, panie
    doktorze, jestem klientem PKO BP...".
    Może to kwestia pracy mojego oddziału, ale poza KK nie mam właściwie
    poważnych powodów do narzekań. Nawet aplikacja inetowa najlepsza ze
    wszystkich jakie widziałem.

    T.

  • 8. Data: 2005-10-21 16:52:15
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Należy pamiętać o tym że dzieci od 13 roku życia mogą mieć konto w banku.
    Mogą naciskać na rodziców po oglądnięciu reklamy.

  • 9. Data: 2005-10-21 17:55:01
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Andrzej" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Należy pamiętać o tym że dzieci od 13 roku życia mogą mieć konto w banku.
    > Mogą naciskać na rodziców po oglądnięciu reklamy.

    Oj, z pewnością - prezesi wreszcie dorwą się do kieszonkowego naszych
    milusińskich - po takiej reklamie BP zostanie zalane wycieczkami jak
    Macdonalds :)

    T.

  • 10. Data: 2005-10-21 18:36:55
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Sporo nastolatków ma kieszonkowe tak duże jak regularna pensja. Oni mogą
    dostarczyć bankowi zysku przy np transakcjach kartowych, podczas gdy teraz
    płacą gotówką.