  • 1. Data: 2005-10-20 07:32:25
    Temat: Lukas, Lukas, znowu nieszczęsny Lukas
    Od: "GG" <e...@g...pl>

    Szanowni Klienci,
    Przepraszamy, system LUKAS e-bank jest chwilowo niedostępny.
    Prosimy spróbować ponownie za kilkanaście minut.

    Naprawdę odstawiłem Lukasa na boczny tor i staram się z niego nie korzystać.
    Ale chciałem sprawdzić, czy przyszły wczoraj pieniądze (człowiek się zarzeka,
    że wysłał przelew).
    Może mam wyjątkowego pecha, ale Lukas znów padł.

    Wrrr...

  • 2. Data: 2005-10-20 08:42:08
    Temat: Re: Lukas, Lukas, znowu nieszczęsny Lukas
    Od: "pierwszy lepszy" <p...@g...pl>

    mi sie udaje zalogowac, ale nekaja mnie inne problemy np. widze fundusze
    tylko przez kilka sekund, a potem .... znikają.
    Mam jeszcze do tego odrobinke cierpliwosci, ale tylko odrobinke.

  • 3. Data: 2005-10-20 14:21:43
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pierwszy lepszy <p...@g...pl> napisał(a):

    > mi sie udaje zalogowac, ale nekaja mnie inne problemy

    Mam wyjątkowego pecha, czy ten typ lukasowaty już tak ma?

    Próbowałem przed chwilką się zalogować i znów komunikat:
    Szanowni Klienci,
    Przepraszamy, system LUKAS e-bank jest chwilowo niedostępny.
    Prosimy spróbować ponownie za kilkanaście minut.

    Choć przyznaję, że w południe Lukas działał. Wielki sukces banku!

  • 4. Data: 2005-10-20 16:28:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Mam wyjątkowego pecha, czy ten typ lukasowaty już tak ma?

    Juz dziala, a jak dlugo tego nikt nie wie.

  • 5. Data: 2005-10-20 22:00:31
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Juz dziala, a jak dlugo tego nikt nie wie.

    juz nie działa

    --
    Urko
    GG 1521634