  • 1. Data: 2005-10-19 22:45:25
    Temat: stary portfel
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam mozliwosc nabyc mieszkanie z zaciagnietym starym kredytem czyli procz
    miesiecznych kosztow w postaci czynszu itp jest normatyw. Mieszkanie prawa
    spoldzielczo wlasnosciowego, musze zaplacic zalegly normatyw ok 10tys +
    oplaty notarialne.

    Poczytalem troche na necie, ale zaciekawily mnie daty, czy sa jakies daty
    umow, ktorych Panstwo nie bedzie wspieralo umazaniem odsetek?

    Jak to faktycznie wyglada, sugeruja mi w SM ze w 2012 calosc zniknie ale to
    nieco dziwne i niespecjalnie mi to realnei wyglada.

    Z gory dzieki za informacje