  • 1. Data: 2005-10-19 21:29:15
    Temat: Wypowiedzenie KK
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Po jakim czasie banki zwyczajowo blokują kartę kredytową po
    wypowiedzeniu umowy?

    Przeniosłem KK do innego banku, który miał we własnym
    zakresie przesłać moje wypowiedzenie do banku, w którym
    dotychczas miałem kartę. Jednak ów stary bank ciągle
    przysyła mi wyciągi z KK, również w serwisie internetowym
    nic nie wskazuje, że karta jest nieaktywna - już trzeci
    miesiąc. Czy dokonując transakcji tą kartą popełnię
    przestępstwo?

  • 2. Data: 2005-10-19 21:31:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie KK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Amnesiak <a...@T...interia.pl> wrote:
> [...]
    > nic nie wskazuje, że karta jest nieaktywna - już trzeci
    > miesiąc. Czy dokonując transakcji tą kartą popełnię

    Karta prawdopodobnie jest juz zablokowana - a bank wysyla tyle czasu - bo
    moze przeciez zawsze nadajesc jakas opozniona transakcja.

  • 3. Data: 2005-10-19 21:34:43
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Karta prawdopodobnie jest juz zablokowana - a bank wysyla tyle czasu - bo
    > moze przeciez zawsze nadajesc jakas opozniona transakcja.

    Ciekaw jestem czy gosc podpisal druk wypowiedzenia. Bo jak na moj gust
    to jakis papierek z innego banku o przenosinach KK to nie jest umowa
    wypowiedzenia. Zreszta sam bym o to zadbal zeby wypowiedziec to
    skutecznie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-10-19 21:40:56
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Karta prawdopodobnie jest juz zablokowana - a bank wysyla
    > tyle czasu - bo moze przeciez zawsze nadajesc jakas
    > opozniona transakcja.

    To bardzo możliwe, choć "dostępne środki" nie zostały mi
    wyzerowane. Czy płacąc taką kartą popełniam przestępstwo? (W
    90 proc. transakcji karta przechodziła mi bez autoryzacji).

  • 5. Data: 2005-10-19 21:41:33
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.1dc0da5fc876267a98a4f2@news.tpi.pl...

> [...]
    > to jakis papierek z innego banku o przenosinach KK to nie
    > jest umowa
    > wypowiedzenia. Zreszta sam bym o to zadbal zeby

    Podpisał :)

  • 6. Data: 2005-10-20 09:21:42
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > nic nie wskazuje, że karta jest nieaktywna - już trzeci
    > miesiąc. Czy dokonując transakcji tą kartą popełnię
    > przestępstwo?

    W takich przypadkach najlepszy sposob na wypowiedzenie karty to splacic
    wszelkie naleznosci (zeby karta byla na zero) a potem telefon ze zaginela. W
    przeciwnym razie trwa to tyle co opisujesz... no moze nieco krocej.

    Pozdrrr... Reksio

  • 7. Data: 2005-10-20 09:36:42
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dj7nck$a44$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wszelkie naleznosci (zeby karta byla na zero) a potem
    > telefon ze zaginela. W
    > przeciwnym razie trwa to tyle co opisujesz... no moze

    Wiesz... ja nie mam nic przeciwko temu, żeby karta była
    aktywna :).

    A.

  • 8. Data: 2005-10-20 09:52:57
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Amnesiak <a...@T...interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > nic nie wskazuje, że karta jest nieaktywna - już trzeci
    > miesiąc. Czy dokonując transakcji tą kartą popełnię

    Samo wysyłanie wyciągów jeszcze o niczym nie świadczy. Mi Lukas rok po
    skutecznym wypowiedzeniu umowy o KK przysyłał puste wyciągi :^)
    Proponuję dowiedzieć się w starym banku, czy rzeczywiście umowa została
    skutecznie wypowiedziana. W nowym banku, mogli coś namieszać i być może masz
    teraz dwie aktywne KK.
    Takie sprawy lepiej załatwiać osobiście i mieć kwita z poświadczeniem
    przyjęcia dyspozycji zamknięcia rachunku. Jeśli konto jest aktywne, to niech
    Ci naliczą jakąś opłatę, to potem będziesz to odkręcał odbijając się jak
    piłeczka pomiędzy bankami, żeby ustalić, kto zawinił.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2005-10-20 09:59:41
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz... ja nie mam nic przeciwko temu, żeby karta była aktywna :).

    To po co sobie utrudniasz zycie? Tak bez celu ja przeniosles do innego
    banku?
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 10. Data: 2005-10-20 10:08:26
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl> napisał w
    wiadomości news:dj7pqj$l52$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To po co sobie utrudniasz zycie? Tak bez celu ja
    > przeniosles do innego banku?

    Przeniosłem m.in. dlatego, że dostałem wyższy limit. Teraz
    mam dwie i nie zmartwiłbym się, gdyby tak zostało :).