  • 1. Data: 2005-10-20 16:55:10
    Temat: BOŚ: karty, historia rachunku, kredyt - same tajemnice
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Witam.

    Założyłem konto w BOŚ na potrzeby kredytu hipotecznego:

    1. ...i tak sobie dzisiaj zajrzalem na bosbank24, gdzie nie ma w
    historii rachunku żadnego śladu po kilku pierwszych operacjach, jakie
    dzisiaj na tym koncie robiłem - przelew przychodzący i kilka
    wychodzących. Zgadza się chyba saldo rachunku. Ale czy to normalne, że w
    hitorii tego nie ma? Z jakimś opóźnieniem te operacje się pojawią?
    Wszystko, co w historii rachunku widzę to opłaty za konto.

    2. Nie chciałem karty podczas zakładania konta, jak pamiętam, ale w
    umowie nic o kartach nie ma, a dostałem PIN do karty i w bosbank24 widze
    karte. A karty fizycznie nie dostałem. Czyli w sumie, tak jak chciałem,
    :). Ale po co PIN i zapis o niby wydanej karcie?

    3. Nie chiałem papierowych wyciągów, ale przychodzą. To standard?

    4. W bosbank24 oprocz tych wspomnianych brakujacych zapisow o wykonanych
    operacjach nie ma tez informacji o udzielonym mi kredycie. Przy czym
    umowę podpisałem dzisiaj i dzisiaj również kredyt uruchomiłem - za
    niecierpliwy jestem? Jeszcze się pojawi?

    Tak nieskładnie nieco i ze świadomością, że większość z tych problemów
    nadaje się pewnie na wizytę w oddziale tudzież do oddziału telefon, ale
    może ktoś coś akurat może mi podpowiedzieć, o co proszę.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-10-20 18:12:20
    Od: "pluto" <x...@x...pl>

> [...]
    > chyba saldo rachunku. Ale czy to normalne, że w hitorii tego nie ma? Z
    > jakimś opóźnieniem te operacje się pojawią? Wszystko, co w historii

    hymmm - przelewy powinny byc - ale najlepiej zaczekaj do jutra (moze po
    nocnym przetwarzaniu sie pojawia)

    > :). Ale po co PIN i zapis o niby wydanej karcie?

    skoro masz PIN to karta czeka na ciebie w oddziale (zadzwon lub napisz, aby
    sie upewnic czy juz jest)

    > 3. Nie chiałem papierowych wyciągów, ale przychodzą. To standard?

    tak

> [...]
    > podpisałem dzisiaj i dzisiaj również kredyt uruchomiłem - za niecierpliwy

    jak w pkt 1

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-10-21 07:03:48
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Założyłem konto w BOŚ na potrzeby kredytu hipotecznego:

    Ja tez :-)

> [...]
    > hitorii tego nie ma? Z jakimś opóźnieniem te operacje się pojawią?
    > Wszystko, co w historii rachunku widzę to opłaty za konto.

    Mnie tez to niepokoilo, ale poczekalem i .... po 3 dniach w historii
    pojawily sie odpowiednie info. Ichni system informatyczny to zart, ale
    chociaz saldo jest poprawne, to nie wiadomo z czego wynika :(

> [...]
    > karte. A karty fizycznie nie dostałem. Czyli w sumie, tak jak chciałem,
    > :). Ale po co PIN i zapis o niby wydanej karcie?

    Tu Ci nie pomoge, ja chcialem karte (Maestro - dla rownowagi z Visa z
    mBanku)

    > 3. Nie chiałem papierowych wyciągów, ale przychodzą. To standard?

    Ooo tu mnie zaskoczyles. Ja nie chcialem i nie przychodza....

> [...]
    > umowę podpisałem dzisiaj i dzisiaj również kredyt uruchomiłem - za
    > niecierpliwy jestem? Jeszcze się pojawi?

    Pewnie sie pojawi. Co mi sie rzucilo w oczy to mimo ze kredyt mam w ratach
    malejacych to i tak wyliczyli mi raty stale. Konsultant powiedzial ze to
    "sie zmieni" jak wyplaca ostatnia transze (a to w przyszlym roku dopiero
    bedzie). Zadziwia mnie ich system informatyczny niezmiennie.

    Pozdrawiam,
    MarP

  • 4. Data: 2005-10-21 07:28:09
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    z tego, co MarP napisal, to po trzech nocach przetwarzania :)

    > skoro masz PIN to karta czeka na ciebie w oddziale (zadzwon lub napisz, aby
    > sie upewnic czy juz jest)

    no trudno. wejde w posiadanie 6-ej karty. tanczacy z kartami normalnie :)

    dzieki, pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 5. Data: 2005-10-21 07:34:54
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    MarP napisał(a):

    > Mnie tez to niepokoilo, ale poczekalem i .... po 3 dniach w historii
    > pojawily sie odpowiednie info. Ichni system informatyczny to zart, ale
    > chociaz saldo jest poprawne, to nie wiadomo z czego wynika :(

    ok, ja cierpliwy jestem, ale szkoda jednak, ze nie widac od razu co sie
    dzieje :)

    > Tu Ci nie pomoge, ja chcialem karte (Maestro - dla rownowagi z Visa z
    > mBanku)

    chyba tez ja sobie odbiore, skoro juz mi wydali. nie bede tego reklamowac.

    > Ooo tu mnie zaskoczyles. Ja nie chcialem i nie przychodza....

    o? to chyba zareklamuje :)

> [...]
    > "sie zmieni" jak wyplaca ostatnia transze (a to w przyszlym roku dopiero
    > bedzie). Zadziwia mnie ich system informatyczny niezmiennie.

    mnie wlasnie zadziwiac zaczyna :)

    dziekuje, pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 6. Data: 2005-10-21 09:04:29
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > z tego, co MarP napisal, to po trzech nocach przetwarzania :)

    odwoluje :) o 9:00 jeszcze nie bylo, ale o 11:00 juz te operacje mam.
    mam tez juz informacje o kredycie.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad