  • 1. Data: 2010-01-21 11:12:22
    Temat: PayPal - bezpłatna wypłata środków(?)
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Według "aktualizacji zasad" od dzisiaj (21 stycznia) każda wypłata
    środków na rachunek bankowy (nawet poniżej 500 zł) powinna być
    bezpłatna. Czy ktoś już to przetestował?

  • 2. Data: 2010-01-21 21:58:05
    Temat: Re: PayPal - bezpłatna wypłata środków(?)
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 21 Sty, 12:12, Andrzej Chabasiński <a...@g...com> wrote:
    > Według "aktualizacji zasad" od dzisiaj (21 stycznia) każda wypłata
    > środków na rachunek bankowy (nawet poniżej 500 zł) powinna być
    > bezpłatna. Czy ktoś już to przetestował?

    a gdzie to wyczytałeś?

    ja widzę:
    Bezpłatnie
    dla kwoty 500,00 PLN lub większej

    5,00 PLN
    dla kwoty 499,99 PLN lub mniejszej

    poza tym ktoś kilka wątków niżej pisze o tym, że wypłaty mają podrożeć

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2010-01-22 08:27:32
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 21 Sty, 22:58, plusz <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > 5,00 PLN
    > dla kwoty 499,99 PLN lub mniejszej
    >
    > poza tym ktoś kilka wątków niżej pisze o tym, że wypłaty mają podrożeć

    Od dzisiaj już jest bezpłatnie...

  • 4. Data: 2010-01-22 15:55:02
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 22 Sty, 09:27, Andrzej Chabasiński <a...@g...com> wrote:
    > Od dzisiaj już jest bezpłatnie...

    no rzeczywiście jest bezpłatnie
    ale jednak nie przetestuję :) można wypłacać tylko jako złotówki, a ja
    mam USD i kurs wymiany proponowany przez PayPal to 2,81 (a w kantorze
    ok 8 groszy więcej)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 5. Data: 2010-01-31 11:37:25
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Andrzej Chabasiński,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Od dzisiaj już jest bezpłatnie...

    Dokładnie; kwota poniżej 500 przyszła bez potrąceń.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek