  • 1. Data: 2010-01-21 08:53:14
    Temat: przelew mBank - Multi?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    wczoraj ok. 14.00 zleciłem przelew z mBanku do Multi i kasy nadal w
    Multi nie ma...jak długo taki przelew idzie?

    ktoś na grupie pisał że ww. przelewy nie idą przez KIR..

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-21 09:02:14
    Temat: Re: przelew mBank - Multi?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hj94lt$iam$1@opal.icpnet.pl

    > witam

    Witam również!

    > wczoraj ok. 14.00 zleciłem przelew z mBanku do Multi i kasy nadal w
    > Multi nie ma...jak długo taki przelew idzie?

    I to wszystko wyjaśnia :) Zleciłeś przelew po godzinie 14.00 a wtedy jest
    już po sesjach elixiru w mBanku, ostatnia była o 13.25... Kasę będziesz miał
    dzisiaj w multi po 12.00.

    > ktoś na grupie pisał że ww. przelewy nie idą przez KIR..

    A nie jest to przypadkiem tak, że przelewy nie idą przez KIR ale systemy obu
    banków księgują je w takich godzinach jak by normalnie przez ww. podmiot
    przechodziły?
    Trochę tych przelewów na linii mBank - Multi, Multi - mBank wykonałem i
    zawsze księgowanie pieniędzy odbywało się w godzinach, kiedy standardowo
    "przychodziły" przelewy z innych banków.

  • 3. Data: 2010-01-21 09:06:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I to wszystko wyjaśnia :) Zleciłeś przelew po godzinie 14.00 a wtedy jest
    > już po sesjach elixiru w mBanku, ostatnia była o 13.25... Kasę będziesz miał
    > dzisiaj w multi po 12.00.

    a spodziewałem się że w tym samym dniu będzie na koncie, inaczej bym jej
    wczoraj nie wysyłał ;-/

> [...]
    > zawsze księgowanie pieniędzy odbywało się w godzinach, kiedy standardowo
    > "przychodziły" przelewy z innych banków.

    no właśnie nie wiem jak to praktycznie jest, zawsze przelewy pomiędzy
    tymi bankami zlecałem z rana (lub dzień wcześniej z późniejszą datą) i
    kasa dość szybko dochodziła

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-21 09:29:09
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hj95fc$iqc$1@opal.icpnet.pl

    > no właśnie nie wiem jak to praktycznie jest, zawsze przelewy pomiędzy
    > tymi bankami zlecałem z rana (lub dzień wcześniej z późniejszą datą) i
    > kasa dość szybko dochodziła

    dość szybko to znaczy kiedy? ;)

  • 5. Data: 2010-01-21 11:29:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 10:06:50 +0100, RobertS napisał(a):

    > no właśnie nie wiem jak to praktycznie jest, zawsze przelewy pomiędzy
    > tymi bankami zlecałem z rana (lub dzień wcześniej z późniejszą datą) i
    > kasa dość szybko dochodziła

    Trzeba było zobaczyć w transakcję oczekujące. Jeżeli tam był to znaczy,
    że czeka na sesję zgodnie z bankową rozkładówką i można go nawet anulować.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-01-21 16:00:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dość szybko to znaczy kiedy? ;)

    zlecony pierwszą sesją (5.55) przychodził ok. 12.00

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-21 16:35:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > zlecony pierwszą sesją (5.55) przychodził ok. 12.00

    Zlecony przed 10:00 powinien się księgować razem z I sesją przychodzącą
    około 12:00.

    Zlecony po 9:30 a przed 13:30 powinien się księgować razem z II sesją
    przychodzącą około 15:00.

  • 8. Data: 2010-01-21 16:45:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hj9tnc$1cm5$1@opal.icpnet.pl

    > zlecony pierwszą sesją (5.55) przychodził ok. 12.00

    czyli jak by nie patrzeć przychodził tak jak by standardowo szedł przez KIR.
    Pierwsza sesja przychodząca w obu bankach jest o 12.

  • 9. Data: 2010-01-21 17:51:18
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent RobertS nadaje:
    > ktoś na grupie pisał że ww. przelewy nie idą przez KIR..

    http://www.goldenline.pl/forum/bre-bank-s-a-multiban
    k/1052622

  • 10. Data: 2010-01-25 17:47:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "RobertS" news:hj9tnc$1cm5$1@opal.icpnet.pl

    > czyli jak by nie patrzeć przychodził tak jak by standardowo szedł przez KIR.
    > Pierwsza sesja przychodząca w obu bankach jest o 12.

    To spróbuj puścić po 12 ale przed (iirc) 13:30. I sprawdź kiedy
    przyjdzie.
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-