  • 1. Data: 2010-01-20 13:37:24
    Temat: monetto.pl - koniec!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wlasnie dostalem email, ze serwis (pozyczkowy) Monetto.pl konczy
    dzialalnosc, a ci ktorzy udzielili (niesplaconych jeszcze) pozyczek
    powinni podpisac aneksy do umow tak aby kasa wplywala bezposrednio na
    rachunki pozyczkodawcow a nie do monetto...

    zostawiaja ludzi na lodzi?
    aż tak słabo im szło?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-20 13:54:38
    Temat: Re: monetto.pl - koniec!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > powinni podpisac aneksy do umow tak aby kasa wplywala bezposrednio na
    > rachunki pozyczkodawcow a nie do monetto...

    Ciekawe co z tymi transakcjami, gdzie dłużnik nie zgodzi się na aneks ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-20 18:27:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciekawe co z tymi transakcjami, gdzie dłużnik nie zgodzi się na aneks ;)

    pożyczkodawcy pewnie będą mieli problem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-20 21:15:40
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 20 sty 2010 o 14:37 GMT, RobertS napisał(a):

> [...]
    > powinni podpisac aneksy do umow tak aby kasa wplywala bezposrednio na
    > rachunki pozyczkodawcow a nie do monetto...

    To raczej plotka, na stronie monetto.pl nie ma takich informacji...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 5. Data: 2010-01-20 21:29:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To raczej plotka, na stronie monetto.pl nie ma takich informacji...
    >

    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    kiedys sie zarejestrowalem i dzisiaj dostalem od nich oficjalnego
    emaila...z palce sobie ww. nie wyssalem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-01-20 22:28:24
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 20-01-2010 o 22:15:40 Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

    > To raczej plotka, na stronie monetto.pl nie ma takich informacji...

    Jest za to taka:

    W związku z przebudową serwisu, zakładanie nowych kont zostało tymczasowo
    wyłączone. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    https://www.monetto.pl/profile/create/

  • 7. Data: 2010-01-20 23:15:44
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 20 sty 2010 o 22:29 GMT, RobertS napisał(a):

    > kiedys sie zarejestrowalem i dzisiaj dostalem od nich oficjalnego
    > emaila...z palce sobie ww. nie wyssalem

    Oficjalnego czy "oficjalnego"?, bo ja tez niby dostalem, niedawno, tylko
    trafil mi do spamu, smierdzi to jakims phishingiem...

    to moze byc taki sam mail jak w ostatnim tygodniu mailing z "pko":
    http://hacking.pl/pl/news-15777-Ochrona_przed_atakie
    m_na_PKO_BP.html

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 8. Data: 2010-01-21 07:41:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W związku z przebudową serwisu, zakładanie nowych kont zostało
    > tymczasowo wyłączone. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    >
    > https://www.monetto.pl/profile/create/

    to info dla tych, ktorzy chcieliby sie zarejestowac, ci ktorzy konto juz
    mieli dostali inne info...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-21 09:52:37
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7478780,Monetto_
    pl_juz_nie_zyje__Co_dalej_z_e_pozyczkami_.html

  • 10. Data: 2010-01-21 12:00:04
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7478780,Monetto_
    pl_juz_nie_zyje__Co_dalej_z_e_pozyczkami_.html
    Co się stanie z konkurencją moneto Kokos.pl , Finansowo.pl , Smava.pl? Pójdą
    tą samą drogą?

    komentarze czytelników są jednoznaczne.

    "Działalność Monetto to de facto działalność bankowa. Cała reszta to
    sztuczki
    prawnicze mające tworzyć fikcyjne wrażenie, że to nie jest bank.
    Nie do każdego banku zaniósłbym pieniądze, a już nigdy do czegoś takiego jak
    Monetto. "

    "
    Nie wypalił, bo ludzie którzy się za niego wzięli są niepoważni i nie
    rozumieją idei tego systemu. Pożyczki społecznościowe są pomysłem mającym w
    pierwszej kolejności ułatwić dostęp do pieniędzy mieszkańcom krajów tzw.
    Trzeciego Świata (wiem,że dla wielu Polska się do nich zalicza, ale to w
    ramach żartu:)). Chodzi o to,że np. w Indiach, czy w niektórych krajach
    Afryki
    system bankowy jest bardzo słabo rozwinięty. Obok tego są ludzie
    przedsiębiorczy, mieszkający na wioskach, w małych miasteczkach, gdzie nie
    mają żadnego dostępu do usług bankowych. Pewien człowiek, który dostał za to
    nagrodę Nobla z ekonomii wpadł na pomysł,że można tym ludziom pomóc.

    Dziki systemowi wiele z tych osób otrzymało dostęp do pieniędzy a będąc
    przedsiębiorczymi i pełnymi zapału do pracy szybko rozwinęli swoje biznesy
    (często to po prostu małe firmy rodzinne)i bez problemu spłacali swoje
    długi.
    Dzięki temu w wielu z tych krajów współczynnik poprawnego przebiegu tych
    umów
    między pożyczkodawcą a pożyczkobiorcą wynosi 99,9 procent!To lepszy wynik
    niż
    u wielu banków.

    Więc na czym polega problem?Otóż bezmyślnie skopiowano ten system do kraju,
    którym system bankowy jest rozwinięty. Oczywiście ma swoje minusy i
    ograniczenia, ale ogólnie jest na nieporównywalnie wyższym poziomie rozwoju.
    w ten sposób pieniądze zaczęły trafiać nie do potrzebujących i
    przedsiębiorczych ludzi, ale do tych, którzy nie mają żadnego pomysłu na
    siebie, którym już dawno odmówiły wszelkie banki i para-banki i dla ludzi,
    którzy chcieli te pieniądze w pierwszej kolejności na swoje potrzeby
    konsumpcyjne. Ile mógł trwać ten system?Kto sobie wyobrażał,że nagle osoby,
    które już od dawna nie spłacają pożyczek bankom nagle będą oddawać pieniądze
    jakimś zwykłym ludziom "z internetu"?

    Podsumowując uważam,że ta idea ma sens, ale trzeba ją przemyśleć i dopasować
    do naszych warunków a nie bezmyślnie kopiować. "