  • 1. Data: 2023-05-27 04:03:38
    Temat: OT -- cenzura Google
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Google nie opublikował mych opinii:

    Media Expert *

    Świat Kluczy *****
    OK

    Carrefour *****
    Tanio i dobrze! Ach, ta inflacja... Maj 2022 roku... Długie,
    jasnokremowe (niemal białe) spodnie z kieszeniami zapinanymi
    błyskawicznymi zamkami wraz z plastikowymi wieszakami -- 250 groszy...
    Przyjemnie...

    Najwyraźniej jednych nie można chwalić a innych -- ganić.
    To dopiero polityka! Wolność słowa, uczciwość, rzetelność itd...

    Była jeszcze jedna opinia zatrzymana przez Google...
    Dotyczyła fotki pałacu... Jedna fotka poszła wprost ze
    smartfonu -- drugą fotką była ta sama, ale wyprostowana...
    Ta druga była ładniejsza (budynek nie walił się) i zaliczała
    znacznie więcej oględzin... Opisałem w opinii tę ciekawostkę. :)

    -=-

    Nie wiem, gdzie o tym napisać, więc napisałem tutaj.

    -=-

    Media Expert nie lubię z uwagi na:
    - trwale uszkodzony słuch Monsterem i mataczenie
    (telefon nie do końca był sprawny a Electro.pl mataczył)
    - uszkodzony przewód laptopowego zasilacza
    - uszkodzoną pralko-suszarkę Candy

    Electro.pl i Media Expert należą do tego samego właściciela.

    BTW tego telefonu -- mBank miał chyba przeczucie, bo zadzwonił do mnie
    z propozycja ubezpieczenie Monstera i zrzucenia z najwyższych mostów...
    (w Stańczykach) Telefon zrzucony w porę -- nie uszkodziłby mi słuchu
    a ja bym otrzymał odszkodowanie... Ale nie skorzystałem z tej oferty...

    -=-

    Pralka Whirlpoola najpierw dała mi kilka dych za sprawą Tipli, teraz
    dała debet w Millennium na 13 kpln... Chciałem ten szmal wczoraj
    przelać w całości do Velo BLIKiem na telefon, ale zbyt długo
    dociekałem, Millennium dał odpowiedź 2 minuty po 23 godzinie
    a ja swoje dociekania zakończyłem niewiele wcześniej -- Velo
    nie przyjmuje BLIKów na telefon pomiędzy 23 godziną a 0...
    Tedy zlałem szmal (2 kpln wylałem wcześniej do Velo) do Wyższej
    Kultury na znacznie gorsze warunki procentowe niż są w Velo...
    Z WK chyba chyba nie zdołam w jeden dzień przelać całości BLIKiem
    na telefon a na Elixir trzeba by czekać do poniedziałku...

    Wczoraj Velo wewnętrzny przelew zlecony tuż (23:57) przed 24 godziną
    zaksięgował z dzisiejszą datą. Ach ta synchronizacja z atomowymi
    zegarami Galileo... ;) [ponoć to jądrowe zegary -- nie {} atomowe]

    Fajna ta pralka...

    Dobrze pierze, dobrze parzy [nie to co laptop ze słuchawkami] prawie ;)
    dobrze płucze i dobrze wiruje... Czasami po parowaniu szmaty są lekko
    wilgotne -- trzeba suszyć... Po płukaniu (nawet po dodatkowych) zostaje
    trochę piany [na ustach?] zwiastującej niedokładne wypłukanie...
    Jakiekolwiek płukanie pozbawione ręcznej ingerencji zostawia zawsze
    sporo w fartuchu -- ale to przypadłość wszelkich frontowych pralek...

    -=-

    Niemal normalnie już chodzę -- masę czasu zmarnowałem uszkodzonymi
    kolankami...

    -=-

    Wczoraj mnie napadano -- wielokrotnie!!! Kilka razy usiłowano mnie
    rozjechać samochodem (wielokrotnie na wstecznym) i co najmniej
    jeden raz próbowano mnie rozdeptać...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'