  • 1. Data: 2003-04-01 14:11:22
    Temat: Multibank i przeniesienie linii kredytowej - nowość?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Właśnie zauważyłem, że na stronach Multi pojawiła się informacja o
    "promocji" dotyczącej przeniesienia kredytu z innego banku.
    Bez dostarczania zaświadczenia o dochodach, gwarantują linię w wysokości
    limitu w innym banku +20%
    Co ciekawe nie chwalą się tym zbytnio na swoich stronach. I nie chodzi tu
    bynajmniej o dodatkowe 20% limitu, ale o brak zaświadczenia o dochodzach i
    gwarancję wysokości limitu :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-04-02 08:19:35
    Od: "Nina" <_...@g...pl>

> [...]
    > bynajmniej o dodatkowe 20% limitu, ale o brak zaświadczenia o dochodzach i

    Witam

    Na ich stronie jest kalkulator, jaki limit w koncie moglbys dostac
    (wlaczajac w to przeniesienie limitu z innego banku). Jezeli miales konto w
    poprzednim banku prze 6 miesiecy- 12 miesiecy mozesz starac sie o limit
    nawet szesciokrotnosci deklarowanych wplywow na Multikonto. Musisz tylko
    dostarczyc historie rachunku z innego banku i zlozyc oswiadczenie, ze w
    przypadku przyznania limitu w Multi zrezygnujesz z limitu w poprzednim
    banku. Przechodzilam to wczoraj - z tym, ze wszustko odbytwalo sie w banku
    rzeczywistym, nie przez Multilinie. Przy wypelnianiu wniosku o limit nie
    musialam dostarczac zaswiadczenia od pracodawcy.
    Teraz czekam na decyzje czy i jak wysoki limit mi przyznaja.

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-04-02 09:09:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Nina <_...@g...pl> wrote:

    > Na ich stronie jest kalkulator, jaki limit w koncie moglbys dostac

    Jej. Nie zrozumiałaś. Ja wiem jak wygląda procedura...

    > Teraz czekam na decyzje czy i jak wysoki limit mi przyznaja.

    ... a w mojej wypowiedzi chodziło o to, że Multi zaczął _gwarantować_
    przynajmniej taką wysokość jak w starym banku.
    Widzisz różnicę?

    --
    Przemysław Maciuszko