  • 1. Data: 2003-04-01 12:00:47
    Temat: przelew na konto zagranicą
    Od: "Adam Piotrowski" <f...@N...pf.pl>

    Witam wszystkich,
    Czy z mBanku uda sie zrealizować przelew zagranicę, przy czym ja mam tam
    zapłacić w Euro, a konto moje w Polsce jest oczywiście złotówkowe. Jeśli tak
    to jak?
    A może lepiej wysłać pieniądze z poczty?
    Sorry za lamerię
    Z pozdrowieniami
    Adam Piotrowski

  • 2. Data: 2003-04-01 12:11:46
    Temat: Re: przelew na konto zagranicą
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Adam Piotrowski" <f...@N...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy z mBanku uda sie zrealizować przelew zagranicę, przy czym ja mam tam
    > zapłacić w Euro, a konto moje w Polsce jest oczywiście złotówkowe. Jeśli

    W mBanku nie ma przelewow zagranicznych.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-04-01 18:37:02
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b6bv8f$oug$1@atlantis.news.tpi.pl>, Adam Piotrowski wrote:
    > Witam wszystkich,
    > Czy z mBanku uda sie zrealizowaae przelew zagranic?, przy czym ja mam tam
    > zap?aciae w Euro, a konto moje w Polsce jest oczywi?cie z?otówkowe. Je?li tak
    > to jak?
    > A mo?e lepiej wys?aae pieni?dze z poczty?

    Skorzystaj z http://www.moneybookers.com/
    Twoj odbiorce tez musi sobie tam zalozyc konto.
    Bedzie on mogl wyplacic sobie srodki na konto bankowe za prowizja 1.80 EUR.

    Dosc trudno jest tam wyslac srodki z polski, ale ja akurat mam troche
    na swoim rachunku w Moneybookers, i moge te srodki sprzedac za
    prowizja 9%. Przelew wewnatrz Moneybookers jest natychmiastowy. Ja
    rozliczam po kursie srednim NBP.

    Mozna tez tam wplacac karta platnicza (prowizja 3%) ale mnie sie to
    jeszcze nie udalo. Trzeba im wysylac skay karty i oswiadczenia i trwa
    to bardzo dlugo.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-04-01 19:42:50
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    Miernik wrote:

    > Dosc trudno jest tam wyslac srodki z polski, ale ja akurat mam troche
    > na swoim rachunku w Moneybookers, i moge te srodki sprzedac za
    > prowizja 9%.
    ~~~~~~~~~~~

    po prostu super

    rozumiem, ze https://www.bidpay.com nie dziala?

    jak masz jakas karte to plac tylko tam

  • 5. Data: 2003-04-02 12:13:32
    Od: "Adam Piotrowski" <f...@N...pf.pl>

    A czy nie da się jakoś prosto, przez pocztę, albo jakiś bank związany z
    Niemcami (chodzi o wysyłkę do Niemiec) np Reiffeisen Bank, czy VW Bank?
    Dzięki za feedback
    Adam

  • 6. Data: 2003-04-03 09:43:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Apr 2003 14:13:32 +0200, "Adam Piotrowski"
    <f...@N...pf.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >A czy nie da się jakoś prosto, przez pocztę, albo jakiś bank związany z
    >Niemcami (chodzi o wysyłkę do Niemiec) np Reiffeisen Bank, czy VW Bank?

    Na poczcie możesz nadać list wartościowy. 1zł opłaty za każde 50 zł
    wartości + 2.50 pieczęcie plus opłata za list w zależności od wagi.
    http://www.poczta-polska.pl/cennik/indexz.html

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 7. Data: 2003-04-03 11:16:29
    Od: m...@o...pl

    > A czy nie da się jakoś prosto, przez pocztę, albo jakiś bank związany z
    > Niemcami (chodzi o wysyłkę do Niemiec) np Reiffeisen Bank, czy VW Bank?
    > Dzięki za feedback
    > Adam

    Da się. Załóż konto w ING, Millennium lub wzmiankowanym Raiffeisenie.

    m23m