  • 1. Data: 2003-04-01 10:55:13
    Temat: konto firmowe
    Od: "Bercik" <b...@w...pl>

    Witam
    Interesuje mnie konto firmowe, z możliwością pełnej obsługi przez internet,
    ale żeby można było dostać do tego wyciągi porządne, takie jak potrzebne są
    do pełnej księgowości. Jak na razie z konta w multibanku dostaję świstek
    (taki sam dostaję do konta prywatnego).

    dzięki

  • 2. Data: 2003-04-02 07:47:13
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003 12:55:13 +0200, "Bercik" <b...@w...pl> wrote:

    >Interesuje mnie konto firmowe, z możliwością pełnej obsługi przez internet,

    z gotówką włącznie? :-)

    >ale żeby można było dostać do tego wyciągi porządne, takie jak potrzebne są
    >do pełnej księgowości. Jak na razie z konta w multibanku dostaję świstek
    >(taki sam dostaję do konta prywatnego).

    np. Telekakao spełnia to wymaganie

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2003-04-02 19:22:45
    Od: "Bercik" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > z gotówką włącznie? :-)

    > np. Telekakao spełnia to wymaganie
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    no tak, spełnia, tylko że dla współwłaściciela token kosztuje 200 zł, miałem
    nadzieję, że ktoś poda jeszcze jakieś
    i z tą gotówką to akurat u nich nie za bardzo :-)) kart nie mają do
    firmowych

  • 4. Data: 2003-04-03 06:52:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003 21:22:45 +0200, "Bercik" <b...@w...pl> wrote:

> [...]

    >nadzieję, że ktoś poda jeszcze jakieś
    >i z tą gotówką to akurat u nich nie za bardzo :-)) kart nie mają do

    też dlatego zapytałem czy przez pełną obsługę przez Sieć rozumiesz
    również operacje gotówkowe.
    Nie napisałeś nic o firmie, dla której chcesz to konto otworzyć, więc
    nie dziw się, że odpowiedzi mogą być chybione.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski