eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2010-02-09 19:00:49
    Temat: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
    natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
    rozpatrzenie tej reklamacji.

    A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
    Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.

    Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?


    Pozdrawiam
    Rafal



  • 2. Data: 2010-02-09 19:23:56
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Rafal M pisze:
    > Hej
    > A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    > kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    > kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
    > Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
    >
    > Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal
    Mam ten sam problem, doszedłem do wniosku, że szybciej się dogadam z
    pocztą niż z Multi
    i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.


  • 3. Data: 2010-02-09 19:32:30
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-09 20:23, filip lach wrote:
    > Rafal M pisze:
    >> Hej A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    >> kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    >> kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
    >> Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
    >>
    >> Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> Rafal
    > Mam ten sam problem, doszedłem do wniosku, że szybciej się dogadam z
    > pocztą niż z Multi
    > i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.
    Dziwne to. Chyba muszą w ogóle nie przechowywać miejscowości w bazie.


  • 4. Data: 2010-02-09 20:28:11
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Lut, 20:32, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Dziwne to. Chyba muszą w ogóle nie przechowywać miejscowości w bazie.

    Nie wiem w ogole skad oni maja ta swoja baze kodow/miejscowosci. Bo
    ona jest nie zgodna ze spisem kodow pocztowych prowadzonym przez
    Poczte Polska.


    Pozdrawiam
    Rafal


  • 5. Data: 2010-02-09 22:23:09
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:00:49 -0800, Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
    > natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
    > rozpatrzenie tej reklamacji.
    >
    > A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    > kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    > kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku. Niby prosty
    > blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
    >
    > Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?

    Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
    że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
    miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

    A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów.
    Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)



    --
    xbartx


  • 6. Data: 2010-02-10 00:20:10
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
    > że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
    > miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)
    >
    > A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów.
    > Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)
    >
    > --
    > xbartx

    Nie strasz :)
    Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
    Mało tego. Znajomy doświadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
    Multilinię AQ.


  • 7. Data: 2010-02-10 07:05:22
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Nie strasz :)
    > Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
    > Mało tego. Znajomy doświadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
    > Multilinię AQ.

    bo jakieś dziwne te reklamacje składacie, widocznie mają problem z
    systemem i kody pocztowe nie odpowiadają odpowiednim
    miejscowością...szkoda tylko, że bank się nie potrafi do tego przyznać

    składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
    akceptowalnym przeze mnie trybie

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 8. Data: 2010-02-10 07:10:07
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafal M pisze:

    > A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    > kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    > kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.

    To skąd wiesz, że Ci nie odpowiedzieli? Może wysłali odpowiedź pocztą? ;-)))

    --
    MiCHA


  • 9. Data: 2010-02-10 07:26:19
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 08:05:22 +0100, RobertS napisał(a):

    > składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
    > akceptowalnym przeze mnie trybie

    A terminie?


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 10. Data: 2010-02-10 08:09:43
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    >> składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
    >> akceptowalnym przeze mnie trybie
    >
    > A terminie?
    >
    >
    nie pamiętam jak długo czekałem na odp. ale raczej sprawa została
    załatwiona dość szybko, bo nie kojarzę, abym się przy tej okazji jakoś
    mocno stresował...
    poza tym byłem w stałym kontakcie z doradcą AQ i wiedziałem jak się
    sprawy mają ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1