  • 1. Data: 2010-02-09 15:30:15
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: z...@o...pl

    > akurat do bankomatu bzwbk mam dużo bliżej niż do placówki

    > a teraz migracja jest tańsza czy droższa?

    odpowiem sam sobie: teraz 35zł od 15.02.2010 tylko 10zł

  • 2. Data: 2010-02-09 21:33:40
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    z...@o...pl napisał:

    > odpowiem sam sobie: teraz 35zł od 15.02.2010 tylko 10zł

    Dlatego napisałem że po ..15.02.
    Ale można nie zapłacić nic. Trzeba jednak udać się do placówki i wypowiedzieć umową
    na
    pro. Po zakończenie procedury zamykania konta pro zdumionej panience oświadczysz, że
    chcesz otworzyć e-konto ;)

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2010-02-10 03:40:46
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Boguś" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzieć umową na pro. Po zakończenie procedury zamykania konta pro
    > zdumionej panience oświadczysz, że chcesz otworzyć e-konto ;)

    Będzie się to wiązało ze zmianą numeru rachunku. Natomiast zmieniając sam
    pakiet numer zostanie zachowany.