  • 1. Data: 2010-02-09 16:50:48
    Temat: Pekao - numer tel do kontaktu
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Pracuję za granicą, zgubiłem komórkę, mam ze sobą niektywną kartę
    kodów jednorazowych. Jak zmienić numer tel kontaktowego?

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2010-02-09 17:34:16
    Temat: Re: Pekao - numer tel do kontaktu
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-02-09 17:50, mariusz pisze:
    > Pracuję za granicą, zgubiłem komórkę, mam ze sobą niektywną kartę
    > kodów jednorazowych. Jak zmienić numer tel kontaktowego?

    Ciężka sprawa
    Jak znasz nr klienta i pin (to ten do pierwszego logowania) to spróbuj
    zalogować się do telepekao +48426838380. Połącz z konsultantem - może
    coś pomoże.

    Darek

  • 3. Data: 2010-02-09 19:23:17
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    > Jak znasz nr klienta i pin (to ten do pierwszego logowania)

    Niestety nie pamiętam tego pinu. Nigdy nie korzystałem z telepekao.
    Zawsze do wszystkiego używałem strony www PekaoInternet.

    --
    mariusz

  • 4. Data: 2010-02-09 19:39:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mariusz wrote:
    > Pracuję za granicą, zgubiłem komórkę, mam ze sobą niektywną kartę
    > kodów jednorazowych. Jak zmienić numer tel kontaktowego?

    ugotowales sie.

    Wyslij im pismo i czekaj co na niego odpowiedza.

  • 5. Data: 2010-02-09 19:39:58
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-02-09 20:23, mariusz pisze:

    > Niestety nie pamiętam tego pinu. Nigdy nie korzystałem z telepekao.
    > Zawsze do wszystkiego używałem strony www PekaoInternet.

    No to nic nie zdziałasz. Chyba że wyrobisz duplikat karty sim lub
    przyjedziesz do Polski :(
    No chyba ze konto jest wspólne.

    Darek

  • 6. Data: 2010-02-10 08:09:24
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Niestety nie pamiętam tego pinu. Nigdy nie korzystałem z telepekao.
    > Zawsze do wszystkiego używałem strony www PekaoInternet.

    Spróbuj zagaić problem pocztą wewnętrzną po zalogowaniu przez internet.
    Nie wiem czy tą drogą uda sie to załatwić, ale spróbować warto.