  • 1. Data: 2010-02-09 18:13:28
    Temat: GE Money Bank i BPH
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    dzisiaj chciałem wpłacić sobie kasę w GE na konto w BPH
    i trochę mnie Pani przeraziła. oczywiście wpłatę przyjąć chciała ale
    poinformowała mnie że kasa będzie na koncie w BPH pojutrze!!
    po pierwsze że już "zamknęła" dzień /godz.16.40/ i ona tą operację zrobi
    jutro no i kasa przejdzie dopiero następnego dnia :)
    hmm. może ktoś przerabiał temat i wytłumaczy jak to i dlaczego??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-02-09 19:38:11
    Temat: Re: GE Money Bank i BPH
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > hmm. może ktoś przerabiał temat i wytłumaczy jak to i dlaczego??
    > pzdr
    > GL

    Nie przerabiałem ale pewnie dlatego że systemy informatyczne są inne i
    systemowo nadal działają jak inne banki. Po fuzji informatycznej
    wszystko będzie on-line

    Darek

  • 3. Data: 2010-02-09 19:49:45
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Darek pisze:

    > Nie przerabiałem ale pewnie dlatego że systemy informatyczne są inne i
    > systemowo nadal działają jak inne banki. Po fuzji informatycznej
    > wszystko będzie on-line
    >
    > Darek

    Ciekawe jak sie to ma np. do splaty KK z jednego banku (sprzed fuzji)
    czynionej w placowce drugiego ?
    Czas przelewow wewnetrznych w ramach banku nie powinien wtedy chyba
    obchodzic klienta, jesli uiscil gotowkowo wplate w wymaganym terminie?

  • 4. Data: 2010-02-10 06:04:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > Czas przelewow wewnetrznych w ramach banku nie powinien wtedy chyba
    > obchodzic klienta, jesli uiscil gotowkowo wplate w wymaganym terminie?

    Pewnie z automatu będą naliczane kary/odsetki a po złożonej reklamacji
    będzie to cofnięte

    Darek