  • 1. Data: 2004-07-14 13:22:24
    Temat: Modernizacja systemu w inteligo?
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie co konkretnie zmodernizowali ?
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-07-14 13:28:29
    Temat: Re: Modernizacja systemu w inteligo?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Bogusz wrote:
    > Czy ktoś wie co konkretnie zmodernizowali ?
    > Pozdrawiam,
    > Bogusz.

    system ?? :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-07-15 09:56:48
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Bogusz wrote:

    > Czy ktoś wie co konkretnie zmodernizowali ?

    Moze to:
    takie sie pojawia po wejsciu w "Nowości":

    http://www.smietnik.800.pl/fun/IMG_20040715115322103
    .jpg

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2004-07-15 11:25:23
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Krzysztof wrote:

    > takie sie pojawia po wejsciu w "Nowości":
    > http://www.smietnik.800.pl/fun/IMG_20040715115322103
    .jpg

    http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=5435821

    I chyba sie wyjasnilo...