  • 1. Data: 2004-07-14 13:40:30
    Temat: Dolar juz ponizej 3,60
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Minimum dnia jak na razie 3,5935/3,5965
    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 2. Data: 2004-07-15 06:19:04
    Temat: Re: Dolar juz ponizej 3,60
    Od: Opty45 <a...@a...net>

    Ciekawe czy zejdzie w okolice poziomu 3,1?

  • 3. Data: 2004-07-15 09:06:18
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Uzytkownik "Opty45" <a...@a...net> napisal w wiadomosci
    > Ciekawe czy zejdzie w okolice poziomu 3,1?

    Koszyk/Pln - zasieg spadku wynikajacy z trzyletniego klina wzrostowego to
    okolice 3,75 Zlotego za Koszyk. Wczoraj doszlismy do 4,0010. Brakuje wiec
    jeszcze 25 groszy.
    Jesli na Eur/Usd bedzie stabilnie, to te 25 groszy przypadnie na Dolara i
    Euro po rowno, czyli 3,32 Dolar i 4,20 Euro. Tali jest zasieg potencjalnego
    spadku.

    Jesli na Eur/Usd ktoras ze stron przewazy, to od razu przelozy sie to na nsz
    rynek. Jesli Euro zdrozeje powyzej 1,2500 Dolara, to u nas Euro spadnie
    mniej niz o 25 groszy, a Dolar spadnie wiecej niz o 25 groszy. Jesli Dolar
    bedzie silniejszy od Euro i kurs spadnie do 1,2000, to u nas Dolar spadnie
    mniej, a wiecej Euro.

    Tak wynika z przeksztalcen matematycznych.

    Oczywiscie 3,75 na Koszyk/Pln jest moja teza, ktora nie musi sie sprawdzic.
    Na razie wszystko idzie w tym kierunku.

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddzial Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 4. Data: 2004-07-15 15:04:28
    Od: Opty45 <a...@a...net>

    Wielkie dzięki za merytoryczne naświetlenie tego interesującego tematu!

  • 5. Data: 2004-07-15 16:59:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:
> [...]
    > 1,2000, to u nas Dolar spadnie mniej, a wiecej Euro.
    >
    > Tak wynika z przeksztalcen matematycznych.

    oba warianty daja prognoze ze USD spadnie - i bedzie go mozna kupic :-)
    tyle że troche jeszcze trzeba poczekac bo wlasnie nastapila jakas chwilowa
    korekta i zlotowka znow sie chwilowo oslabia
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-07-15 17:51:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > tyle że troche jeszcze trzeba poczekac bo wlasnie nastapila jakas chwilowa
    > korekta i zlotowka znow sie chwilowo oslabia
    > *** blad ***

    z onetu:
    Wypowiedzi Hausnera pognębiły złotego
    (PAP, tm/ 15.07.2004, godz. 15:45)
    Złoty w czwartek gwałtownie traci na wartości po wypowiedziach wicepremiera
    Jerzego Hausnera, że przyjęcie ustawy o waloryzacji rent i emerytur w wersji
    komisji oznacza koniec planu naprawy finansów.
    Złoty stracił około 3 grosze do euro i dolara. Za dolara po południu płacono
    3,5930 zł, a za euro 4,44 zł.
    "Ewidentnie wicepremier Hausner pogorszył nastroje" - powiedział analityk Pekao
    SA Tomasz Zdyb...

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-07-15 19:06:09
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Wypowiedzi Hausnera pognębiły złotego
    > (PAP, tm/ 15.07.2004, godz. 15:45)

    Tak zdecydowanie to byl katalizator, ktory wreszcie wywolal dlugo oczekiwana
    korekte. Niech troszke podrosna teraz. Moze uda sie troszke wyzej otworzyc
    krotka pozycje. Jescze 10-11 groszy i bedzie mozna smialo sprzedawac.

    Malin

  • 8. Data: 2004-07-16 08:13:20
    Od: Wojtek <w...@w...nq.pl>

    Użytkownik Jacek Maliszewski napisał:

> [...]
    > korekte. Niech troszke podrosna teraz. Moze uda sie troszke wyzej otworzyc
    > krotka pozycje. Jescze 10-11 groszy i bedzie mozna smialo sprzedawac.

    Czy sądzisz, że ta korekta potrwa dłużej? Czekam z utęsknieniem na
    podniesienie o 10-15 groszy kursu CHF, aby uruchomić kredyt.
    Namiętnie czytam Twoje analizy, z których wynika, że korekty można się
    było spodziewać ;-)

    Patrząc na dzisiejsze ruchy na rynku - widać tak jakby było po korekcie...

    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 9. Data: 2004-07-16 09:29:35
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]
    > było spodziewać ;-)
    >
    > Patrząc na dzisiejsze ruchy na rynku - widać tak jakby było po korekcie...

    hehehe taaa ... mam nadzieje, ze to tylko lekki przysiad i jednak korekta
    przyjdzie. Ja tez czekam na podniesienie kursu Koszyka o 10-11 groszy... Ale
    czekam tak juz od dwoch tygodni :(

    Malin

  • 10. Data: 2004-07-16 10:53:22
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Jacek Maliszewski

> [...]
    korekta
    > przyjdzie. Ja tez czekam na podniesienie kursu Koszyka o 10-11 groszy...

    jest południe, jak na razie złoty jest mocniejszy od Hausnera ;)
    12:45 - 3,5787

    janke