  • 1. Data: 2004-07-14 10:34:39
    Temat: MultiBank podwyższa oprocentowanie ROR-ów i lokat
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - od 15 lipca br. podwyższa
    oprocentowanie rachunków ROR oraz depozytów. Nowe oprocentowanie MultiKont
    wynosi do 3,80% zaś oprocentowanie lokat do 4,75%.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5851

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-14 11:12:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > A na stronie WWW banku cisza... :)

    Nie wierzysz mi? ;)))

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-14 11:12:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 12:34:39 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

  • 4. Data: 2004-07-14 11:38:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 13:12:15 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >Nie wierzysz mi? ;)))

    Nie wierzę. :-P Bo jako źródło jest podana www Multibanku, a tam nic nie ma. ;-)

  • 5. Data: 2004-07-14 11:39:50
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Nie wierzę. :-P Bo jako źródło jest podana www Multibanku, a tam nic nie ma.
    ;-)

    Jutro będzie ;P

  • 6. Data: 2004-07-14 13:42:01
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cd34ia$22c$1@news.onet.pl...

    > Nie wierzysz mi? ;)))
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

    Niestety nie wiedzieć czemu, ale banki traktują klientów lekceważąco. Jako
    klient oczekuję, że będę miał możliwość dowiedzieć się o nowościach w tym
    samym czasie co media. Przykładowo Pekao SA dało notatkę o karta złotych
    Pekao/Lot. Przez ponad tydzień nie ma info na stronie banku. Ostatnio już
    nie sprawdzałem, więc nie wiem czy się zmieniło.

  • 7. Data: 2004-07-14 15:35:35
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Niestety nie wiedzieć czemu, ale banki traktują klientów lekceważąco.

    Trzeba wiedzieć GDZIE szukać :)))

    w multibanku tutaj:
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress.jhtml;j
    sessionid=QDLQWURG40XXTQFIAFPCFEQ

    a tu wspomniana notatka prasowa:
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress_article
    .jhtml?id=23766

  • 8. Data: 2004-07-14 15:54:15
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Nie wierzę. :-P Bo jako źródło jest podana www Multibanku, a tam nic nie ma.
    ;-)

    zapomniałem - zob. w dziale notatki prasowe

  • 9. Data: 2004-07-14 17:22:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 17:35:35 +0200, "~WD" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Trzeba wiedzieć GDZIE szukać :)))
    >
    >a tu wspomniana notatka prasowa:
    >http://www.multibank.pl/multibank/multipress_articl
    e.jhtml?id=23766

    A powinno być na stronie głównej...

  • 10. Data: 2004-07-14 17:29:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > A powinno być na stronie głównej...

    Pewnie bedzie.
    Tylko, ze rzecznik prasowy nie zajmuje sie uaktualnianiem strony ;) Ma swoje
    podworko i o nie dba. Chociaz prawda -ze powinni szybko przygotowac
    informacje i opublikowac ja rowniez na stronie

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/