  • 51. Data: 2007-01-30 15:56:40
    Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:2055.00000093.45bbd0df@newsgate.onet.pl...

    > Tak czy inaczej zobaczymy jeszcze jak zareaguja na moja reklamacje. Czy
    > tak
    > jak Wy wlasnie (zasrany komputer wirusami? Adam - troche cienko jak na
    > kulturalnego dyskutanta, nie sadzisz?), czy grzecznie mi wytlumacza co
    > jest
    > nie halo. I przekonam sie jak obsluguja klientow. Moze i nie mam racji,
    > nie
    > wiem. Nie musze sie znac na pctach. Chce miec po prostu dobry i skuteczny
    > dostep do swojego konta i tyle.

    ROTFL. Jak się chce szpanować "kontem w internecie", to na technice się
    trzeba znać.
    Co wg Ciebie ma zrobić bank w tym przypadku? Może ma przyjechać delegacja z
    mbanku, odwirusować komputer, nauczyć obsługi i przy okazji wytłumaczyć jak
    się proxy w innych przeglądarkach ustawia? Proponuję wizytę u psychologa, bo
    normalne to to nie jest.

    PS. Jak wiatr wieje za oknem, albo pada deszcz to do kogo piszesz
    reklamację?

  • 52. Data: 2007-02-04 15:00:19
    Temat: Re: awaria mbanku!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    Niniejszym informuje, ze dostep przez przegladarki
    wszelkie zostal przez tpsa i/lub mbank naprawiony.
    Dostep przez telefon komorkowy dalej nie
    funkcjonuje.
    Dzieki cierpliwym za rady (m.in. Bartkowi) a
    szydercom i nerwusom zycze spokojniejszych chwil.
    Ps. Aha - i w odpowiedzi jednemu koledze niniejszym
    oswiadczam, ze kontem mbanku nie szpanuje tylko z
    niego korzystam.
    Pozdrowienia,
    Karciarz