  • 1. Data: 2007-01-27 20:59:12
    Temat: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    No nie wierze!!! Jestem od stu lat klientem mbanku i nie moge sie zalogowac na
    swoje konto. Niby nromalne, ale sluchajcie co sie podzialo:
    1. Dzwonie do mbanku i mowie ze nie otwiera mi sie zwykla strona pierwsza
    mbanku
    2. Pan mowi - "to problem tpsa"
    3. Dzwonie do tpsa, doradca wie cos, dyktuje mi tam jakies proxy, robie enter,
    strona laduje sie 5 minut, ale wchodzi. Klikam na "Logowanie", strona sie
    wyswietla, ale dalej nie moge juz przejsc.
    4. Mysle - sprawwdze jeszcze przez telefon komrkowy logowanie na www.mabnk.pl,
    ktore mi wczesniej chodzilo. W ogole nie moge sie polaczyc.
    5. Dzwonie z powrotem do mbanku. Mowie, ze to nie tylko tpsa, ale rowniez
    przez PLUS GSM nie mozna sie zalogowac. Pani nic mi nie moze pomoc i przyjmuje
    reklamacje. Maja 30 dni (sic!) na jej rozpatrzenie! Znaczy sie mam czekac 30
    dni na zalatwienie podstawowej sprawy czyli dostepu do konta internetowego via
    internet.

    WNIOSKI:
    1. nie za bardzo sobie wyobrazam banku internetowego bez dostepu przez
    internet.
    2. Slyyszalem ze mieli jakies duze problemy z bezpieczenstwem, wiec pewnie
    podrasowali zabezpieczenia i teraz malo ktora przegladarka/dostawca internetu
    spokojnie sie loguje.
    3. powoli myslalem o konkurencyjnych ofertach, bo sie mbank troche rozleniwil
    a inne banki nie spia. Jak szybko nic sie nie zadzieje, to sadze, ze nie bede
    mial problemu z pozegnaniem sie z mbankiem. A straca raczej niezlego klienta.
    4. Taka jest wlasnie prawda o tych wszystkich gwiazdach bankowosci w Polsce.
    Oferta dobra posciagali ludzi, troche sie staraja, ale jak cos sie krzaczy, to
    glupieja w swych dzialaniach.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 2. Data: 2007-01-27 21:04:19
    Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Jan 2007 21:59:12 +0100, k...@p...onet.pl wklepał(-a):

    >No nie wierze!!! Jestem od stu lat klientem mbanku i nie moge sie zalogowac na
    >swoje konto. Niby nromalne, ale sluchajcie co sie podzialo:

    SOA#1 - u mnie działa.

  • 3. Data: 2007-01-27 21:05:52
    Od: "Bankierek" <m...@o...pl>

    Sprzwdzilem przed chwila.
    Wszystko jest ok.
    Bankierek

  • 4. Data: 2007-01-27 21:12:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.01.2007 k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl>
    napisał/a:
> [...]
    > Oferta dobra posciagali ludzi, troche sie staraja, ale jak cos sie krzaczy, to

    WYluzuj, bo Ci żyłka pęknie i będzie klapa.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-01-27 21:18:15
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    napisał/a:
> [...]
    > 4. Mysle - sprawwdze jeszcze przez telefon komrkowy logowanie na www.mabnk.pl,
    > ktore mi wczesniej chodzilo. W ogole nie moge sie polaczyc.

    Mysle ze problem lezy gdzies u Ciebie - wszystkim pozostalym dziala.
    Wiec co ten biedny mbank moze ci poradzic? Moze zacznij od
    przeinstalowania systemu operacyjnego - bo to pewnie tego rodzaju
    problem - a nie mbanku.

  • 6. Data: 2007-01-27 21:22:09
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    > 4. Mysle - sprawwdze jeszcze przez telefon komrkowy logowanie na
    > www.mabnk.pl,
    > ktore mi wczesniej chodzilo. W ogole nie moge sie polaczyc.

    a dziwisz się, że nie działa?

    skoro adres mBanku to www.mbank.pl lub www.mbank.com.pl

    wr,
    www.isonet.pl

  • 7. Data: 2007-01-27 21:30:49
    Od: k...@p...onet.pl

    A pewnie ze mi zylka peknie. Maja fure biznesu ze mnie to niech sie staraja.

    A co do problemu, to moze doprecyzuje zebyscie wiedzieli: mbank powiedzial, ze
    od godziny nie mozna sie zalogowac na strone mbanku jezeli providerem jest
    tpsa. Zadzwonilem do tpsa i mi podali jakis serwer proxy zebym wpisal do
    Internet Explorera (bo do Opery to juz nie wiedza). Wpisalem i dostep teraz
    jest bardzo powoli. Potem przeladowalem i juz chodzi. Przez telefon komorkowy
    natomiast nie moge sie juz zalogowac.

    I moj Drogi Kolego od peknietej zylki - w Polsce, to banki maja juz dbac o
    klientow i wyprzedzajaco myslec o potencjalnych klientach. Jestesmy juz bowiem
    na takim etapie i poziomie, ze taka jedna glupota moze wlasnie spowodowac
    pekniecie zylki i odejscie klienta. Dobrego klienta! Jak dla mnie, gdy mam
    chwile czasu wieczorem i nie moge sie dostac do swoich pieniedzy to jest
    wlasnie MEGA-AWARIA i tyle.

    Czyli apeluje o jakosc, podejscie odpowiednie do klienta (reklamacja w 30 dni -
    bajer!) i przewidywanie konsekwencji swoich ruchow. Jak mbank tak przestawil
    ze ludziom korzystajacym z TPSA wywalilo (a przynajmniej czesci - pani na
    mlinii potwierdzila) to nie byli przewidujacy. Zanim sie takie zmiany robi to
    sie testuje. I tyle.

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 8. Data: 2007-01-27 21:36:34
    Od: k...@p...onet.pl

    > a dziwisz się, że nie działa?
    >
    > skoro adres mBanku to www.mbank.pl lub www.mbank.com.pl
    >
    > wr,

    No wlasnie to udawadnia jak bylem zagotowany czy tez jak kolega wpisal ze mi
    pekla zylka. W poscie zle wpisalem, w przegladarce dobrze. Nie martw sie
    Kolego/Kolezanko.
    A co do rozwiazania sytuacji, to w Internet Explorerze teraz chodzi, natomiast
    z zadna inna przegladarka Pan z TPSA nie mogl mi pomoc.

  • 9. Data: 2007-01-27 21:44:21
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    napisał/a:
    > I moj Drogi Kolego od peknietej zylki - w Polsce, to banki maja juz dbac o
    > klientow i wyprzedzajaco myslec o potencjalnych klientach.

    Jak ci padna korki w domu i zadzwonisz do mbanku z pretensja ze nie
    mozesz sie polaczyc do ich serwisu bo pradu nie ma to bedziesz oczekiwal
    ze przyjedzie ktos z mbanku i ci te korki wymieni?
    Nie przesadzaj - z twojego opisu wynika ze problemy miala tepsa. Mbank o
    problemach pewnie slyszal wiec przekazal to co wie. Ale nie oczekuj od
    banku ze bedzie dbal o to aby internet w calej polsce dzialal bez
    zarzutu - bo oni nie sa providerem internetu.

  • 10. Data: 2007-01-27 21:45:06
    Temat: Re: MEGA-BZDURA !!!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Pleciesz głupoty, winisz bank, że ktoś rozkopał ulicę na Twojej
    drodze do banku, wykop ogrodzony, a Ty nie znasz innej drogi do banku
    i żądasz by bank przysłał Ci taksówkę ...
    Tak to wygląda z boku właśnie.