  • 1. Data: 2007-01-27 22:38:20
    Temat: Tania elektronika i kilkaset zł/ miesiąc z Programu Partnerskiego.
    Od: s...@g...com

    Witam. Znam bardzo ciekawy serwis, w którym możesz kupić elektronikę
    po śmiesznych cenach. Oprócz tego łatwo można zarobić kilkaset złotych
    miesięcznie przez program partnerski. Opis i adres strony na:

    http://rozrywka.kei.pl/index.php?&p=1

  • 2. Data: 2007-01-27 23:03:32
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    ><s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    >Witam. Znam bardzo ciekawy serwis, w którym możesz kupić elektronikę
    >po śmiesznych cenach. Oprócz tego łatwo można zarobić kilkaset złotych
    >miesięcznie przez program partnerski. Opis i adres strony na:

    zarobić to można w łeb za rozsyłanie spamu.
    Stronę stracić zresztą też, jak widać.

  • 3. Data: 2007-01-30 14:45:34
    Od: s...@g...com

    Przepraszam Was za spam. W trakcie pisania nie byłem tego w pełni
    świadomy. Proszę o wyrozumienie i przebaczenie. Jak widać straciłem
    przez swojągłupotę serwer o wartości 366 złotych