  • 1. Data: 2007-01-27 14:44:49
    Temat: operacje KK a ich objawianie się na koncie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,
    W połowie miesiąca została mi zrobiona blokada na karcie przez Hotel w
    którym zamieszkałem.
    Przy wyjeździe rachunek został zapłacony, ale kwota faktury była wyższa -
    ot, opłata za net, taxi
    na lotnisko itd. Różnica około +100USD.

    Za hotel zapłaciłem w środę, 24 stycznia GMT+8 (blokada była 16 stycznia).

    W tej chwili na koncie nie mam żadnej blokady, a operacjach bierzących nie
    mam także
    końcowej opłaty.
    Ale co ważne, na kwitku jest wyraźnie napisne OFFLINE.

    Czy można to porównać do płacenia przy użyciu żelazka ?

    Kiedy mniej więcej mogę się spodziewać potrącenia ?
    Kraj - Filipiny, jeżeli ma to jakieś znaczenie.

    Marcin

  • 2. Data: 2007-01-28 20:42:30
    Temat: Re: operacje KK a ich objawianie się na koncie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):
> [...]
    > (...)
    > Kiedy mniej więcej mogę się spodziewać potrącenia ?
    > Kraj - Filipiny, jeżeli ma to jakieś znaczenie.
    Niemniejsze ma znaczenie, jaki to bank. I mysle ze najlepszej odpowiedzi
    udzieli Ci infolinia w Twoim banku.
    --
    badzio