  • 1. Data: 2021-08-27 13:06:02
    Temat: Logowanie Getin
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    "Twój numer telefonu wskazany do autoryzacji transakcji jest przypisany do
    innej osoby.
    W celu aktualizacji numeru telefonu lub przypisania go z powrotem do Ciebie,
    skontaktuj się z najbliższym oddziałem lub infolinią pod numerem telefonu
    +48 664 919 797."

    No jest. Mamy z kochanka jeden numer "stacjonarny w technologii komorkowej".
    Kogos w tym getinie pojebalo do konca?

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2021-08-27 13:55:45
    Temat: Re: Logowanie Getin
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 13:06:02 +0200, TomN wrote:
> [...]
    > +48 664 919 797."
    >
    > No jest. Mamy z kochanka jeden numer "stacjonarny w technologii komorkowej".

    I przychodza na niego SMS?

    Bo jesli dobrze rozumiem - podales ten numer dla swojego konta,
    i kochanka podala ten sam numer dla swojego konta.

    No i bank to slusznie wykryl.
    Wszak ma to byc numer, do ktorego tylko ty masz dostep, po co bankowi
    obrazona kochanka, ze ona tego przelewu nie zlecala :-)

    Natomiast ... pko przy autoryzacji apki zadaje pytanie, czy ten numer
    nalezy do ciebie. No i nie wiem - deklaracja klienta im wystarcza,
    czy moze maja juz mozliwosc sprawdzic, ze numer jest zarejestrowany na
    inna osobe?

    A dalej patrzac ... da sie apke pko zainstalowac na tablecie, ktory
    nie ma funkcji telefonu ?

    J.

  • 3. Data: 2021-08-27 14:37:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 13:06:04 UTC+2 TomN napisał(a):

    > No jest. Mamy z kochanka jeden numer "stacjonarny w technologii komorkowej".
    > Kogos w tym getinie pojebalo do konca?

    Że macie jeden numer "swtk" to można zrozumieć, ale czemu oboje się upieracie na
    konta w getout?
    Choć może właśnie to Was połączyło?
    Te konta to sprzed znajomości, czy dopiero w trakcie zakładane? ;>

  • 4. Data: 2021-08-27 14:38:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 13:55:48 UTC+2 J.F napisał(a):
    > A dalej patrzac ... da sie apke pko zainstalowac na tablecie, ktory
    > nie ma funkcji telefonu ?

    Jeśli umiesz szybko przepisać sms to tak. Ja jestem za wolny.

  • 5. Data: 2021-08-27 16:54:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 05:38:23 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jeśli umiesz szybko przepisać sms to tak. Ja jestem za wolny.

    Cos moze bym poradzil, ale ... a bez oszukiwania sie da?

    Poza tym ... apka wysyla sms ... a jak to zadziala na tablecie bez
    funkcji telefonu?

    Albo co ciekawe - z "modemem gsm/lte/5g" i karta sim "internet only" ?

    J.

  • 6. Data: 2021-08-27 18:03:47
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Dawid Rutkowski w
    oups.com>:

    > ale czemu oboje się upieracie na konta w getout?

    Kto tak NAPISAŁ?

    Ja właśnie wypowiedziałem via net, a kochanie już nie może, bo nie
    wpuszczają do konta, pomimo, że od ca 10 lat jeden telefon do autoryzacji
    działał dla obu kont.

    > Choć może właśnie to Was połączyło?

    Takie hasło "lokata na NOWE Środki" połączyło dwa konta z jednym telefonem
    pod całkowitą kontrolą... PinG-PonG, tyle, że nie codziennie ;P

    No cóż, to drugie i tak bezpłatne, bo tylko dla lokat było, więc miesiąc
    minie i się przepisze numer via infolinia do drugiego i papa!

    Heh, aż sprawdziłem w byłej IDEJi... No problemo, żeby jeden telefon był dla
    dwóch kont na różne osoby (też w diabły idą łosie z PeKaO)

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2021-08-27 20:05:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 16:54:20 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Cos moze bym poradzil, ale ... a bez oszukiwania sie da?

    Nie da. I tak dobrze, że już można bez oszukiwania zainstalować na tablecie ze sklepu
    play, a nie naookoło.
    Za to z tabletem przestala mi się zgadzać apka bnp - i jeszcze moje komentarze na ten
    temat w sklepie play usuwają.

    A jakie fajne było oszukiwanie potrzebne żeby zarejestrować IKO na J2ME ;> I nawet
    się udało - tylko na nic to było, bo apka nie działała z powodu przeterminowanych
    certyfikatów.
    I nie mogę na tym telefonie sprawdzić rozkładów jazdy w DC, bo strona tylko po https
    działa - i się przy tym głąby upierają, bo "bezpieczeństwo" - co, hackerzy ruscy
    sprawdzą, jakim chcę autobusem pojechać? Czy złośliwie podstawią inny rozkład?

    > Poza tym ... apka wysyla sms ... a jak to zadziala na tablecie bez
    > funkcji telefonu?
    >
    > Albo co ciekawe - z "modemem gsm/lte/5g" i karta sim "internet only" ?

    Mój ma modem LTE i kartę SIM "net only" (zablokowane rozmowy i SMS) z aero2.
    Nie wiem jak na takim bez modemu będzie.
    Ale ze zwykłą SIM SMSy działają, tylko rozmów nie ma (taka apka kantoru aliora wymaga
    teraz wpisania kodu, jaki przez telefon dyktuje sztuczna nieinteligencja).
    I apka generuje treść SMS, ale on nie musi iść (chyba) z danego aparatu, a z takiego,
    co ma włożoną SIM z numetem zarejestrowanym w banku.
    Tylko jest na to jedynie minuta, a kod długi.

  • 8. Data: 2021-08-27 20:12:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 18:03:49 UTC+2 TomN napisał(a):
> [...]
    >
    > Heh, aż sprawdziłem w byłej IDEJi... No problemo, żeby jeden telefon był dla
    > dwóch kont na różne osoby (też w diabły idą łosie z PeKaO)

    Ciekawe, może wypowiedzenie to takie traumatyczne zdarzenie, że triggerują się
    przeszukiwania bazy, których normalnie się nie robi?
    To tak jak miałem z US - jak złożyłem o zwrot VAT za materiały budowlane, to się
    wzięli za analizę PITa i musiałem im donieść umowę na najem pola żony, za które
    dostawała zawrotne 100zł rocznie...

    Hmm, ja mam wszędzie numer telefonu służbowego (swojego nie mam). Dobrze, że nie mają
    tego jak sprawdzić (uwaga na plusbank - choć numer w orange).