    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 27 Aug 2021 11:05:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Logowanie Getin
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 16:54:20 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Cos moze bym poradzil, ale ... a bez oszukiwania sie da?

    Nie da. I tak dobrze, że już można bez oszukiwania zainstalować na tablecie ze sklepu
    play, a nie naookoło.
    Za to z tabletem przestala mi się zgadzać apka bnp - i jeszcze moje komentarze na ten
    temat w sklepie play usuwają.

    A jakie fajne było oszukiwanie potrzebne żeby zarejestrować IKO na J2ME ;> I nawet
    się udało - tylko na nic to było, bo apka nie działała z powodu przeterminowanych
    certyfikatów.
    I nie mogę na tym telefonie sprawdzić rozkładów jazdy w DC, bo strona tylko po https
    działa - i się przy tym głąby upierają, bo "bezpieczeństwo" - co, hackerzy ruscy
    sprawdzą, jakim chcę autobusem pojechać? Czy złośliwie podstawią inny rozkład?

    > Poza tym ... apka wysyla sms ... a jak to zadziala na tablecie bez
    > funkcji telefonu?
    >
    > Albo co ciekawe - z "modemem gsm/lte/5g" i karta sim "internet only" ?

    Mój ma modem LTE i kartę SIM "net only" (zablokowane rozmowy i SMS) z aero2.
    Nie wiem jak na takim bez modemu będzie.
    Ale ze zwykłą SIM SMSy działają, tylko rozmów nie ma (taka apka kantoru aliora wymaga
    teraz wpisania kodu, jaki przez telefon dyktuje sztuczna nieinteligencja).
    I apka generuje treść SMS, ale on nie musi iść (chyba) z danego aparatu, a z takiego,
    co ma włożoną SIM z numetem zarejestrowanym w banku.
    Tylko jest na to jedynie minuta, a kod długi.